Kenny Begins

Hejsn.
Så då var helgen nästan slut. Och en vanlig vecka börjar snart igen med jobb och jobb och första maj och valborg.

Men hur var Idas lördag kväll/natt och söndag då? Jo den var bara bra. Träffade D inne i stan gick in på bion bestämde vad vi skulle se. Det blev Kenny Begins. Sen gick vi och ått i Kuungshallen, jag ått tackos och det var as gott. Sen gick vi in på bion. Och den var riktigt rolig, jag skrattade as mycket. Men den var lite töntig vissa scener med det gjorde inget, men jag måste säja att serien var bättre.

Efter filmen åkte jag med D hem till honom. Där kollade vi på slutet av Rocky Balboa och sen hände det lite roliga saker och sen var det sov dags. Sen klockan typ halv fem skulle D upp och jobba några timmar och jag låg kvar i hans stora sköna säng och sov tills han kom tillbaka. Då kollade jag på TV och ått frukost medans D sov lite till. Sen gick vi till T-banan, jag åkte hem och D åkte till en kompis för att plugga.

När jag kom hem så hade mina föräldrar precis börjat göra våfflor så ått några sånna sen gick jag, Anki, Sippi och Nilsson på en promenad och ått glass och satte oss vid golf ängarna och hade det skönt i solen. Sen gick jag hem och städade lite, datanördade lite och ått middag och nu sitter jag och kollar på TV. Ska sen sova för att orka med en vecka till med jobb.

//Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0