Kom änglar, kom älvor

Hej.
Nu är man hemma från Åre igen. Känns så där, var helt underbart med massa bräd åkning nämligen. Men det var lite dåligt väder på slutet. Kom hem igår kväll vid sex halv sju. Vi hade tänkt åka  lite på morgonen men det var dåligt väder och alla var lite sega så vi åkte hem direkt istället.
Nu får man väll se när det blir bräd åkning igen.....
Ja just det ja samma dag som vi åkte till Åre, nämligen onsdagen den 8 april, så klarade jag teori provet för truck kort, efter två dagars plugg och genomgångar. Känns väldigt bra att ha klarat det. Nu är det bara körning kvar och det kommer nog ta ett tag men jag vet i teorin hur man gör nu i alla fall, har både läst och sett hur man gör. Verkar inte så svårt ändå, men man får väll se hur det går. Ska nog få börja köra nästa vecka.
Jobbade idag, det var kul men inte helt mycket att göra. Men fick lära mig nya saker ändå, men det får jag hela tiden nu i början.
Sen efter jobbet så träffade jag först G utanför jobbet bara för att säja hej och det var trevligt. Stog och pratde ett tag i det vackra vädret. Sen tog jag p-tåget in till stan och träffade C. Vi tog en promenad i stan och pratade och ått glass. Mycket trevligt, gör gärna om det = ).
 Pratade med Anki ikväll också. Hon hade skaffat en till hund! Nils eller nått sånt heter han och han är Sippis lille bror och är ljus brun med vita fötter. Måste se honom säjer jag bara. Jag hoppas jag får göra det i helgen. Och sen funderade Anki på att flytta och börja plugga i typ Skara och det diggas inte helt och hållet men men vad ska man göra, sina kompisar flyttar på sig ibland. Sara är ju redan i London och Julia i Skara.....
Ne nu ska jag sova för jag ska jobba imorgon och är ganska så trött.
//Ida
P.S Ja just det ja jag ått min första lever pastej macka ikväll på tre år. Var faktiskt riktigt gott. Det är nog det jag saknat mest. D.S


Kommer sakna dig som fan om du flyttar bara så du vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0