Let your body decide

Hej.
Oj det har hänt ganska mycket nu på bara två dagar. Men som vanligt tar vi det från början.
Igår på jobbet fick jag bla städa igen. Jag fick gå längst ett spår och plcoka skräp och det var en hel del så det tog hela eftermiddagen. Och på förmiddagen gick jag på kurs nämligen vistelse i spår så nu får jag röra mig fritt bland spåren. Men det viktigaste av allt jag fick reda på vad min kompis heter =). Kanske inte ska hänga ut honom här så vi skriver att han heter D.
Sen på kvällen så gick jag och mamma och pappa på teater. Vi såg "Tre systrar" på stats teatern. Den var bra men väldigt lång. Innan vi gick på teatern så ått vi på kungshallen, jag ått tackos det var as gott.
Sen idag har jag kört till Lok hela förmiddagen och tvättat bilrutor.... Sen åkte jag och mamma och handlade mat på woken. Det var mycket gott. Efter lunch så plockade jag ihop lite saker och bandat pallar och pratat massor med D hihi.

Efter jobbet så åkte jag in till stan och fikade och pratade och promenerade med T. Det var mycket trevligt och solen kom fram lite också. Har nämligen varit lite kallt och molningt under dagen så jag har haft jacka på mig nästan hela dagen. Och när jag har både byxor och knäppt jacka så ser jag utt som en smurf typ...
Ne detta blev ett kort inlägg men måste gå och sova nu. Är trött och ni har ju fått reda på allt som hänt så...
God natt och sov gott.
//Ida


Så här ser jag utt på jobbet typ men jag är bara ljus blått, ingen vitt liten kläning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0