Party

Hejsan.
Japp var på party igår hemma hos Calle. Men nu ska vi inte ta händelserna i förväg vi ska börja från början och sluta vid slutet.
Min lördag började ganska sent och jag var rätt seg. När jag hade börjat vakna och började fundera på att gå upp ringde Anki och sa "hej du ska med och bisikta min bil, måste ha lite hund hjälp nämligen". Och ja sa ja så blev en snabb frukost på typ en halv timme och sen ner till Anki och iväg till Sollentuna bilbisktning. Anki var väldigt nervös vid bisiktningen men bilen gick som tur var igenom utan större anmärkningar. Anki har ju skaffat en hund till. Underbara lilla Nilsson, resan var typ till för att jag skulle få se detta lilla underbara 9 veckors paket. Han är så sjukt sött så man bara dör. Han är typ mindre än ett A4 papper och bebis med bebis päls, mage och ansikte. jag tycker han ser lite utt som en amstaff bebis med lite rynkor i ansiktet och så men han blir nog mer lik Sippi sen när han blir större.

Efter bilbisiktningen åkte vi och tog en liten promenad med hundarna och dom bara hoppade runt och hade jättekul. Så sötta.

Sen åkte jag hem och började fixa i ordning mig för kvällen typ duchade och rakade benmen och kollade sl. Festen var hemma hos Calle som bor i Spånga och vi var några som skulle få middag först så vi skulle vara där vid sex halv sju. Så jag möte upp Carro i Spånga och så gick vi tillsammans. Ja vi gick vilse för ingen viste riktigt vart vi skulle så Calles bror Tom kom och eskorterade oss hem till Calle.
Sen ått vi middag, det var wok med grönsaker, ris, räckor och kycklig till. Det var mycket gott. Sen började festen och det kom folk hela kvällen och natten. Jag drack massa konstiga halv goda blaningar, var med på ett kort spel som jag aldrig hade klarat om jag och Calle inte hade varit med i samma lag. Det var en as rolig fest med massa roliga människor. Slutade med att jag åkte med till Tallkrogen. Sov där och hade det trevligt. Sen på morgonen var det frukost framför Fear and Loathing in Las Vegas. Helt störd fim men skön morgon eller rättare sagt förmiddagen. Sen så åkte jag hem och var hemma vid tre och då åkte vi direkt hem till mormor och skulle äta middag där. det var mycket trevligt. Sen ikväll har jag bara kolla TV och nu ska jag sova för jag är as trött och ska jobba min första hela vecka på jobbet. Så god natt och sov gott.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0