Så kall, så het

Hejsan.
Nu är man uppe i Åre. Kom upp igår kväll eller natt snarare natt, nämligen halv ett. Så idag har man varit lite trött och  seg. Vi var inte uppe i backen fören vid 12 och sen blev det inte så många åk. Mest för att det jag och syrran är lite sjuka av olika slag och sen för att det var ganska mjukt och så i backen. Men det var inte så mycket folk som jag trodde. Men det kanske kommer mer folk och om det dessutom blir bättre väder kommer det nog också mer folk. Dom vågar sig ut då. Men man vill ju ha sol och vackert väder för det kan bli lite skönare då. Men vi ska vara uppe tills på tisdag så det kan nog bli nån dag med fint väder i alla fall. 
Ska bli riktigt skönt att vara uppe här i några dagar, det var ett tag sen sist. Och jag är dessuom lite friskare nu så det känns bra. Men jag vill bli friskare och vara frisk länge. Jag ska faktiskt börja äta kött nu. Ått två jätte jätte små korv bitar här om dagen och det är nog det så det får vara i början, små små bitar. Men det känndes bra konstigt nog....och jag börjar längt lite efter små köttbitar och så och det är ett gott tecken. Men vi får se hur det blir. Ska jag bli helt vanlig kött ätare kommer det nog ta ett tag...
Nu ska jag sova så jag orkar åka snowbord imorgon igen.
God natt och sov gott.
//Ida


Kommentarer
Postat av: Anki

Äh! Snart äter du en hel kebabtallrik igen á la Berga! DAISYS kebab, you know! =D

2009-04-13 @ 10:19:14
URL: http://ankkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0