Smack that

Hej.

Jobbat idag som vanligt och det var roligt idag också. Vad har jag då fått göra? Jo först fick jag en lista på saker jag skulle hämta och räkna och stoppa i påsar och merka dom. Men grejen var att vissa av sakerna kanske inte fanns så det blev en del letande men det behöver jag öva lite på så det gjorde inte så mycket. Det jobbiga med detta förmiddags jobba var att jag skulle räkna sakerna, det var okej när det var så där fyra saker men det blev jobbigt när det var små blä saker som hade en liten späts på sig för dom var så där 400 stycken och det skulle jag räkna inte så kul men men nån måste göra det och det var ju som sagt nått att göra också. Sen fick jag städa lite brevid spåren och sen fick jag flytta fika sakerna till övervåningen. Fick dessutom beröm sen för att jag hade fixat det så fint = ). Sen ått jag lunch sen packade jag ner sakerna jag fixat på morgonen i en låda för det hade jag glömt göra och sen fick jag gå ut och städa. inte så kul men jag fick vara ute i solen och det var riktigt skönt. men jag fick en papp-påse och en plock grej så kände mig som värsta städaren. Fick ihop en hel säck med skräp, mest papper, plast och träbitar. Detta städande tog ett tag så när jag var klar med det och hade slängt säcken så var klockan halv fyra och dagen var slut. Så då gick jag hem och byte  om till spring kläder och gick/srang rrunt sjön. Det gick bra faktiskt även fast det var ett tag sen jag gick runt sjön, det var nämligen nån dag innan jag började jobbet, viket var den första april. Sen dess har jag bara tagit det lungt, kollat tv och internet och ätit middag.
ja just det ja när jag skulle ut och springa så gick jag runt i bara trosor och tröja och så skulle jag kolla om jag hade ett blåmärke vid ryggslutet för det hade gjort ont under dagen lite. Men det hade jag inte istället hittade jag ett jätte stort blåmärke på ena skinkan! Inte kul, den är lilla blå och stor som en hand typ...Borde ha tagit en påse ärtor på den i alla fall hahaha. Så det blir ju ingen badning eller gång i bara string för då sysn det, kommer inte hända men ändå...

Så det var allt för idag. Skriver snart igen, kanske i morgon men ska på teater så kanske blir försent. Måste ju sova tidigt.

//Ida



Så här kanske jag inte riktigt såg ut men jag städade i
alla fall hela dan typ så jag kunde ha sätt ut så här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0