Solen i ögonen

Hejsan.
Torsdagen och fredagen på jobbet var bra. Fick göra ganska mycket saker, men torsdagen var lungnare än fredagen. Men i fredags fick jag åka till Lok själv och kolla vad dom behövde och skriva upp det och sen åka och hämta det på lagret och sen åka tillbaka och lämna det på rätt platser igen. Dessutom skulle jag hitta spår tio och kolla ett skåp där som jag också skulle fylla på. Och jag hade aldrig varit vid spår tio och detta skåp så det var lite svårt att hitta ditt och jag var tvungen att ringa och fråga vart jag skulle men det gick bra tillslut. När jag sen nästan var klar började batteri lampan lysa = att jag blev as orolig att jag skulle få stopp och inte kunna ta mig tillbaka. Men det var lungt och jag kom tillbaka. Fredagen var väldigt varm så jobbade utan tjock tröja hela dan typ. I fredags fick jag också leda en lastbil över spåren. För när dom kommer och ska tex töma kontejners så får dom inte köra över spåren för dom har inte gått nån utbildning för det så då kan det hända olyckor så då får man köra golfbilen framför dom och vissa vart man kan köra. Det kanske inte var så kul men det gick bra. När jag sen bandade en metal grej så var den lite smutsig och hela jag blev typ svart, alltås jag och smutsiga saker eller jag och vatten funkar inte jag blir jätte smutsig eller jätte blött, inte kul. Jag och Cristian hade också ett litet utveckligsamtal om hur jag tyckte det gick för mig och så. Jag sa att jag tyckte det gick bra men behövde mer träning både på data systemet och trucken. Men det kommer nog.

Igår kväll så gjorde jag ingenting, låg i soffan och kollade tv och sen gick och la mig ganska tidigt och sen imorse som jag hela morogen och gick inte upp fören halv elva, så skönt.

Och vet ni vad jag ska göra ikväll?? Jag ska gå på bio med D = ). Ska bli riktigt kul, vi har inte bestämt vad vi ska se än men det blir nog bra. Ni får reda på lite mer ditaljer senare.
Nu ska jag nog gå runt sjön, det är nämligen jätte fint väder ute och det är skönt att gå runt där och sen ta en lång skön ducsh.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0