Bilder

Hej.
Här kommer lite bilder som hör till förra inlägget.


Jag, Nizan och Bella i kön till Debaser. Sen kom också JM och hans kompis, Christofer och hans kompis och så klart Niklas och sen var det Carro som tog denna bild så hon var ju också så klart med.


Jonas (Lånas), jag och Bella på Nikas as roliga kräftskiva.



Jag innan jag skulle dra till Tattoo mäsan.
Dagens outfit :
Linne från Gina
Svarata trasiga jens från HM
Svarta trasiga converse från Stadium
Stjärn halsband från ?
Tattueringar gjorda av Alex på A'n'T i gammla stan.
 
Hahaha där belv det en dagens outfit som alla andra fjortis bloggare gör. Men man måste ju göra det också nån gång. Och jag kan faktiskt erkänna att jag läser en del fjortis bloggar som tex Dessi, Pow och Kisses. Är faktiskt ganska roligt och intressant ibland.

Ne nu ska jag sova.
God natt och sov gott.
//ida

Kommentarer
Postat av: Anki

HAHAAHAHA!!!!

Dagens outfit??? Galet!

Hur är det med dig?

Saknar dig!

2009-09-02 @ 17:41:56
URL: http://ankkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0