I Still Haven't Found What I'm Looking For, del 2

Hej.
Måste nog förklara lite mer här känner jag... I alla fall den delen med killar.
Grejen är så här att jag vill ha en kille men jag vet inte om han vill ha mig mer än vad han redan har...Jag har frågat honom om han tycker om mig och då säjer han nått svävande typ som "det kanske bara gudarna vet" och vad betyder det lixom. Aaaa blir galen på sånt där folk inte vill berätta hur dom egentligen känner specielt killar. Men jag vet att denna snubbe tycker om mig, hur jag vet det? Jo men små saker som typ hur han tittar på en och gör saker för en och som nu dom senaste dagarna öppnat sig lite mer och ringt typ varje dag och såna små saker men ändå är stora saker. Man kan ju lägga till här också att denna människa inte direkt är en person som pratar öppet om allting utan är lite som jag kan vara ibland = bygger upp en mur runt sig och släpper inte in folk innanför muren. Och sen när folk (Anki) river den då jävlar då losnar allt och man (jag & Sara) bara gråter i flera flera timmar...Shit alltså Anki jag kommer aldrig glömma när du gjorde det på mig, det var helt sjukt men ändå så riktigt bra. Jag tror inte min mur är lika hård och tjock nu som den var innan du krossade den. Jag vet inte äns vad du gjorde, det ända jag vet är att jag hade bestämt mig föra att inte gråta, ni skulle för allt i världen inte se mig gråta som tex Sara hade gjort precis innan men sen helt plötsligt så gråter man så mycket som man aldrig trodde var möjligt.
Men men tillbaka till killarna, så jag vill ha denna snubbe och jag tror jag är kär i honom, har nog nästan varit det sen vi träffades men får väll se vad som händer om jag får utt nått vätigt ur honom. Och blir det inget så är det nog tyvärr så att jag måste mer eller mindre kapa våra kontakter helt och håller för jag tror att han kan stå i vägen i mitt letande efter en pojkvänn, om inte han vill ha mig alltså = ).
Sen har vi en annan snubbe som också vill ha mig och det vet jag om för det har han sagt. Men grejen där är att jag inte är kär i honom, han är sött och så men jag vill inte ha honom som pojkvänn men väldigt gärna som kompis. Men det jobbiga blir ju att säja det till honom och hur gör man det? Han kommer nog bli ganska så jätte ledsen alltså men man kan ju inte styra riktigt över sina känslor. Så får väll förklara precis som det är och sen får han ta ställning till om han fortfarande vill träffa mig och vara kompisar eller inte.
Så nu har jag skrivit av mig lite och ni har fått reda på lite mer om hur det ser ut i mitt liv just nu.
Nu ska jag gå och läsa ut min bok innan jag ska till jobbet. Jobbar eftermiddag idag, det är därför jag är hemma klockan kvart i tolv en vanlig vardag.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0