Hey Jude

Hej.
Ja var ju ett tag sen sist, som vanligt....Men har inte riktigt pallat skriva.
Så nu kommer en uppdatering om vad som har hänt sen sist.                                                                 
Den 18 augusti så fikade jag med Bella och Carro vid slussen. Men innan fikan så handlade vi lite. Lite nya kläder inför helgen och så. För sen på fredagen den 21 fyllde Bella år. Så på fredagen åkte jag hem till Carro direkt efter jobbet och där ått jag, Carro och Bella  middag och förade och sen åkte vi in till stan och till Debaser vid slussen. Där skulle vi fira Bella och sjunga allsång. I kön kom lite kompisar också. Kvällen blev jätte lyckad och det var jätte kul men den blev inte så sen för alla hade jobbat hela veckan och så.
På lördagen hade Bellas pojkvänn Niklas kräftskiva. Den kvällen började med att jag kom hem till Bella och sen skulle vi handla kräftor och sen åke hem till Niklas. Men grejen var så här att ingen affär som vi var på hade färska kräftor så vi fick handla räkor och kräft sjärtar som vi sen lyckades tina hemme hos Niklas.
Hemma hos Niklas var det en del av hans kompisar som jag hade träffat några av och sen var det jag och Bella och sen fick vi med oss Carro och Cissi också. Kvällen blev jätte rolig och lyckad med massa dricka och prat och lite dans. Den slutade inte fören kvart i sju på morgonen. Fick sova hos Niklas och sov riktigt bra faktiskt och sen på eftermiddagen kom mina föräldrar och hämtade upp mig så det var skönt.
Och den här veckan har det inte hänt så mycket jobbat och sen i torsdags träffade jag Bella för att fika med henne.
Har jobbat denna helg också. Igår efter jobbet så åkte jag in till stan för att gå på Tattoo mäsan med Tosse också. det var jätte kul både att träffa Tosse och att se massa coola tattueringar så nu måste jag snart tattuera mig igen = ).
Ne nu måste jag dra till jobbet, jobbar eftermiddag idag nämligen. Men jag kommer in snart igen och lägger in bilder från dom senaste dagarna.
Ha det bra så länge.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0