Gimme Love To Give

Hej.
Oj oj länge sen jag skrev nu men det blir så ibland. Har inte riktigt haft lust eller ork att skriva. Men ni kan vara lungna det har inte hänt så mycket och det som har hänt tänkte jag skriva om nu.
På torsdagen den 6 augusti så jobbade jag och sen åkte jag in till stan och fikade och var inne på record Hunter och köpte konsert billjet till Pete Doherty den 4 december och sen köpte jag tre the Killers skivor också.
Dagen efter så träffade jag Sara efter jobbet. Hon var nämligen hemma från Englkand igen i några dagar. Så jag möte upp henne på stationen och så gick vi en promenad och sen hem till mig och sen satt vi och pratade och sen åkte Sara hem. Det var jätte trevligt.
Sen Jobbade jag den helgen alltså 8 och 9 augusti så då var det bara jobb och annars sova och äta. Precis som det blev ända fram till torsdag kväll för efter det blev jag ledig i tre dagar på raken. Och tro mig det behöver man efter ha jobbat i elva dagar på raken.

Så på fredagen åkte Linn hem till Göteborg på morgonen och jag hade sov morgon men skulle åka in till stan så gick ändå upp vid halv nio. Man vill ju vara inne när affärena öppnar vid tio.

I stan handlade jag bla ett ganska långt halsband, ett par as coola trasiga jens på HM och en sjukt snygg tröja med Dylan på, ni vet han as snygga killen från Beverly Hills 90210.
Sen när jag kom hem från stan så trodde jag att jag och Bella skulle göra nått typ Skansen som vi har pratat om i hundra år men det blev lite sent men det blev Record Hunter i alla fall = ). Den här gpngen handlade jag filmen Pianisten, en Beatles skiva och en dvd med U2 vidios och sånt.
Men jag och Bella bestämde oss för att senare ta någar öl/cider inne på söder. Så efter jag hade ätit och sminkat mig och så åkte jag in till stan igen och möte upp Bella och så åkte vi till Slussen och sen gick vi ner mot Medborgarplatsen och där ungefär hoppade vi in på Kvarnen och satt där hela kvällen och natten och pratade. D kom och först sa hej och sen dissade han sina kompisar för att sitta med oss tills vi gick. Sen ganska sent kom också Niklas. Så vi hade en jätte trevlig kväll. Sen när vi skulle gå så ville D prata med mig så det gjorde vi lite avskilt. Och jag sa som det var till honom alltså att jag tycker om honom men bara som en kompis och D kanske inte blev så jätte gland men jag kan inte rå för vad jag känner och att jag kanske är kär i en annan person som jag fortfarande inte har sagt det till men ska väll göra det snart.
Sen på lördagen sov jag länge och vaknade upp med en inte alls så skön huvudvärk som typ vägrade gå över så lång mest i soffan och tyckte synd om mig själv. Sen på kvällen åkte jag hem till Bella för att sen åka in till stan och Ace.
I stan var det massa finna gammla bilar också så vi stod och kollade på dom när vi stog i kön.
Det var som vanligt jätte kul inna på Ace, massa musik, dans och dricka.
Så på söndagen mådde man ju som man förtjänade....
Sen idag har jag jobbat, ducshat och kollat lite tv och så. Var en helt ok dag på jobbet med saker att göra nästan hela tiden så det var kul.
Ja just det ja, jag har fått förlängning på jobbet, i tre månader tll = ) är as glad!! Så nu har man jobb tills i alla fall sista November. Så då ska jag komma in på schema och så också så jag vet när jag ska jobba eftermiddag och helg och när jag är ledig och så.
Så nu vet ni vad som har hänt dom senaste dagarna. Får se när jag upptadaterar igen. Världens bästa Bella fyller ju år på fredag så måste ju planeras lite och sen parta hela helgen = P
//Ida


Jag i soffan idag. Ny ducshad och här ser man min nya frisyr också. Den är inte så kort. Jag tycker
fortfarande om den = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0