With or without you

Hej.
Nu ska vi se vad jag har haft för mig dom senaste dagarna. Jobbade som vanligt så klart och sen på torsdagen så träffade jag både Jessi och Bella. Efter jobbet på torsdagen åkte jag direkt till Brommaplan för att möta upp Jessi och hennes kompis från Bulgarien och vi tog en prommenad i Bromma och pratade. Det var jätte trevligt.
Efter den lilla promenaden gick jag hem till Bella och vi pratade en liten stund sen åkte vi in till stan och Cafe 60 och ått middag och pratade lite mer = ). Efter det åkte jag hem för att packa, träffa mamma och pappa och sova.

Sen på fredag förmiddag åkte vi ner till Göteborg. På fredag kvällen när vi kom ner ått vi skaldjur med Linn, hennes kille Henrik, min kusin Oscar och hans flickvänn Anna. Det var jätte trevligt och gott.

Sen på lördagen så var det ganska lungt på morgnen men sen så skulle det göras mat och dukas för ca 20 personer som skulle på för fest innan U2.

Sen kom alla dom här personena och det blev en Irlänsk inspererad fest med massa god mat och dricka. Sen åkte vi in till Ullevi, vi var typ där vid lite efter åtta så vi fick höra nästan hela förbandet. Förbandet var Snow Patrol och dom var faktiskt riktigt bra. När dom hade spelat klart var det bara att vänta och vänta och vänta lite till men sen så började U2! Vi kan ju börja med att dom hade en as cool rund scen som såg ut som ett rymdskäpp mer eller mindre.
Konserten var as bra med massa bra låtar så klart och hela scenen och alla ljus grejer gjorde allt mycket coolare. Jag är så glad att jag gick och såg dom och jag längtar tillbaka till lördag kvällen/natten.
Efter konserten åkte vi hem till kusinerna,där vi bodde hela helgen,och tog en natt macka och pratade en stund sen var det sov dags.
Söndagen var väldigt lungn och lite halv seg. Sen skulle jag åka hem också, åkte med ett tåg som gick vid kvart i fem och var på centralen kvart i åtta så han precis med tio i åtta p-tåget hem så det var skönt för då var jag hemma lite halv tidigt så jag kunde fixa lite hemma innan jag var tvungen att sova. Men sen kom F hem till mig och ville sova över och det fick han ju så klart = ) så kanske inte blev så mycket sömn men men får bli det i natt i stället. Jag ska faktiskt gå och lägga mig nu och läsa.
//Ida


Så här såg scenen ut. As coolt med andra ord = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0