DEN Rosa Pälsjackan

Hej.
Nu är lilla Ida här och tänkte blogga lite även fast hon är på jobbet ; )
I nåndags så jobbade jag som vanligt och sen så åkte jag och mamma och handlade en stor väska till mig som jag ska pack i nu när vi ska åka till västm indien. För jag hade ingen bra och mamma hade köpt sin före mig och jag tyckte väldigt mycket om hennes så jag ville ha en egen och det blev det fast min är brun och blå mammas är bara svart.
I tisdags blev det bara jobb och ingen promenad eller nånting. Det har det faktiskt inte blivit på hela veckan. Vet inte varför har bara känt mig ork lös eller vad man ska säja. Det är nog för att det är mörkt och kallt och allmänt hemskt.
I onsdag efte jobbet så ringde Anki och vi pratade ganska länge. Det var trevligt att få prata av sig lite och höra Ankis ljuva stämma lite också ; )
När jag hade pratat klart med Anki kom J och hämtade mig och så åkte vi hem till honom för att ha mys kväll med pizza och dom sista avsnitten av Scrubs. Det är dessutom fett kallt hemma hos J men efter en del gnäll (från mig) och mitt i en reklam paus gick J och hämtade sitt sköna täcka och så låg vi i soffan med täcket runt oss och kollade klart på tv. Sen gick vi och la oss i hans säng och somnade nästan direkt för båda var ganska jätte trötta.
På torsdagen så körde J hem mig och sen åkte han och jobba och jag gick upp och sov en timme till och sen åkte jag in till stan.
I stan så byte jag ut en pargym som jag fått av min syster till en större flaska och passade också på att köpa insmornings medel i samma. Sen köpte jag också två böcker, hårfärg, tidningar, en väska, ett halsband, en tröja och det viktigaste och coolaste ever : En Rosa Pälsjacka!! Den är så jävla cool. Jag hade sett den förrut men vågade inte prova den för jag skulle ju älska den och den är ju lixom rosa. Men sen gick jag hem och tänkte på det och kom fram till att jag var tvungen att ha den. Men när jag kom till stan så haittade jag inte den bara i as små storlekar. Men efter en del letande så hittade jag den =D. Så nu hänger det en chok rosa pälsjacka i min garderob!
Idag så gjorde jag inte så mycket på morgonen bara duchade, kollade film och ått frukost. Sen var det dags att åka till jobbet och här har jag nu suttit sen kl två och kommer väll sitta här tills typ kvart i nio.
Sen ska jag cyklas as fort hem, dels för att det är stört kallt ute men också för att jag vill hem och sen Idol finalen och sen vem som vinner. Jag hejar ju lite på Calle för att jag har världesn jävla fjortis crus i honom men också så klart för att han sjunger as bra. Dessutom säjer folk att J är lik honom men vet inte riktigt om jag tycker det dock... Men jag vet inte om jag vill Calle ska vinna, kanske är bättre om han kommer tvåa och får göra sin egna grej. Vi har ju sett att det nästan är bäst i Idol samanhang för vem har hört nått från Idol vinnarna, man hör ju bara från tvåorna eller till och med dom som har kommit ännu längre ner. Men vi får väll se vad som händer i kväll.....
//Ida


Så här ser min ut men min är som sagt Chok Rosa.
Typ så rosa som kjolen här nere. Tihi den är så cool och fin = )
Ska ta en bild där jag har på mig den så får ni se lite mer exakt ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0