Them XX

Hej.
Oj vad det snöar just nu och det har ju gjort det hur länge som hälst nu och det verkar inte vilja ta slut...Men det är ju ganska mysigt i alla fall = )
I fredags så jobbade jag och det gixk jätte bra och sen efter det var det direkt hem och fixa iordning sig och sen hem till Carro i Aba för middag med Carro, Jonna, Cissi, Anna, Jessi och Bella. Det var jätte trevligt med god mat och trevlig stämning. Sen efter vi hade ätit så kollade vi på "Backsmällan" och den är ju så jävla rolig och det var ett tag sen jag såg den så det var kul. Sen så åkte alla hem utom jag och Bella, vi satt kvar och pratade med Niklas och försökte bestämma vad vi skulle göra, om vi skulle ut eller om vi bara skulle åka hem. Jag pratade också med J som var på firma fest och han ville ha in mig till stan för att träffa hans jobbar kompisar så jag, Bella och Niklas åkte in till stan och Harry B James för där var J och hans jobbar kompisar då. J var ganska så jätte full och det var ganska kul och hans jobbar kompisar var trevliga. Jag, Bella och Niklas drack en eller två cider/öl var och sen började vi bli trötta för vi var ganska sega och inte så party så vi började prata om att dra hem och det var J på. Det trodde inte jag att han skulle vara men det var han och det var trevligt för han skulle hem till mig nämligen. Resan hem gick jätte bra men sen när jag och J skulle åka hissen upp till lägenheten så stannade den mellan två våningar! Det var skit läskigt och jag hade lite smått panik i början men J hade varit med om det förut och visste hur allt skulle gå till så han lungnade ner mig och berättade hur allt skulle gå till och att det nog skulle ta en timme innan nån kom. Så vi satte oss på golvet och halv sov och sen efter nästan exakt en timme kom det en reperatör och släppte ut oss så vi kunde gå in och sova.
Igår, lördag så gjorde jag och J inte så mycket, låg mest i sängen och halv sov. På eftermiddagen åkte J hem och jag duchade och fixade  mig och ått middag och sen åkte jag hem till Bella för att föra och äta chips. Sen åkte vi in till stan och gick på 90's. Det var kul där som vanligt men inte jätte party stämning.
När 90's stängde så ått vi på McDonalds och sen åkte jag och J hem till mig och sov.
Sen idag så åkte J hem ganska tidigt för han skulle repa och jag gick upp och ått frukost och nu sitter jag och tittar på TV.
Ja just det ja, jag fick en julklapp av Bella igår = ) det var Backyard Babies boxe "Them XX". Det är en bok med massa massa bilder i och sen på första sidan är det fyra skivor, tre är skivor med låtar på och den fjärde är en DVD. Jey massa roliga saker och fina bilder. Tack så jätte jätte mycket för den Bell.
//Ida


Här är den fina boxen "Them XX" = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0