Bed Of Roses

Hej.
Var ett tag sen nu sen sist men så blir det ibland.
På tisdagen och onsdagen hände det inte så mycket, bara jobb i stort sätt och kände mig lite seg antagligen pga svin inflensa sprutan. Men gick ändå ganska bra på jobbet. Satt på D1 hela tiden och det brukar vara ganska tråkigt men nu så gick det bra och jag kunde hjälpa reperatörerna och dom var duktiga på att skriva upp vad dom hade tagit och sen skicka plocklista på det.
På torsdagen så jobbade jag först och sen åkte jag hem och byte kläder och fixade iordning mig lite och sen kom J och hämtade mig och så åkte vi hem till honom och ått pizza och bara umgicks lite. Sen på kvällen så körde J hem mig igen.
På fredagen jobbade jag som vanligt fast då var vi bara två personer på ett fyrmana jobb men det gick ganska bra i alla fall.
Efter jobbet så duchade jag och fixade iordning mig och sen åkte jag in till stan och möte upp Bella och Carro för vi skulle äta och sen gå och se Pete Doherty konsert på Debaser medis.
Vi ått varsin jätte god handbugare på Kellys och sen gick vi till Debaser och där stod det en skylt att Pete hade ställt in....inte alls kul och vi blev alla ledsna men det är ju Pete så man vet ju att sånt kan hända men ändå. Så nu ska vi se honom den 11 januari i stället.
Så Carro åkte hem och jag och Bella tog en fika på Cafe 60 och sen drog vi till Lymrik och väntade på lite kompisar bla Niklas och J.
Dom kom in ganska sent men jag och Bella hade jätte tevligt själva innan. När dom kom så blev vi ganska många och vi hade det jätte trevligt och drack en hel del cider/öl.
När dom stängde så blev det efterfest hemma hos Lyngman och det var trevligt men det blev lite drama på vissa håll men det löste sig. Och Danne deckade som vanligt. Men jag och J åkte hem ganska tidigt för vi var ganska trötta båda två, så vi tog en taxi hem till mig och var hemma typ helv fem.
På lördagen så sov vi ganska länge och sen åkte J hem och jag kollade på film och tog det allmänt lungt.
Sen senare på kvällen så fixade jag iordning mig och tog åtta tåget till Bella för att föra där. Jag möte upp J i Spånga också.
Hemma hos Bella satt vi och drack lite och lyssnade på musik och hade det trevligt och sen kom Niklas och hämtade upp oss och så åkte vi till Brommaplan för att gå hem till några kompisar till J och Niklas som hade inflyttnings fest. Vi var där vid kvart i tolv ungefär. Det var jätte kul med massa dricka och trevliga människor och dom flesta hade gått i klasserna runt en så man kände igen ganska många.
Vi var där ganska länge och sen gick jag och J till Brommaplan och ått varsin kebab och sen åkte vi hem till mig och sov. Vi somnade till och med, med lampan tänd och J hade en snus inne.
Sen idag så åkte hela familjen och J hem till Bella för att fira andra advent. Där var det jätte trevligt med mat och trevligt folk.
Sen efter det åkte jag och mamma och pappa hem och har inte gjort så mycket kolla tv och så bara.
Så nu har ni fått en uppdatering. Hoppas ni tyckte om den och orkade läsa lite i alla fall ; )
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0