Hair

Hej.
Nu har Ida ny hårfärg igen och lite kortare hår = ). Anki var nämligen här i går kväll och färgade och klippte mitt hår och så ått hon middag här också. Jag är jätte nöjd med håret för utväxten är borta och sen är det lite kortrae och det är alltid trevligt specielt när man ska utt och resa.
På jobbet igår gick det bra, var faktiskt ganska lungt så det var skönt. Men sen var det en massa snö men det gjorde inget för jag var inne hela dagen utom när jag gick till och från jobbet. Japp Ida har slutat cykla till jobbet. Och nu känns det som jag gjorde rätt med tanke på att det är typ massa massa snö ute och halt. Så nu cyklar jag bara i gången.
Idag gick det också bra på jobbet vi var lite lite folk men det var lungt idag också som tur var. Och idag snöade det änumer om det äns är möjligt. Det snöade så mycket så man inte såg nånting om man gick ut bara vit vit.
Efter jobbet kom J förbi en stund och sa bara hej och låg i soffan och myste lite med mig. Det var jätte mysigt, vi har ju inte setts sen i söndags så behövde träffa J lite = )
Och imorgon är det fredag igen, känns skönt. Jag är dessutom ledig i helgen men det får ni veta mer om senare.
Nu ska jag gå och laga middag för jag är jätte hungrig och mamma kommer snart hem från stallet. Senare ikväll ska jag nog bara kolla TV och ha det skönt och sen försöka sova lite tidigt.
//Ida


Tänkte sätta in en bild på mig i det nya håret men min webb camra vill inte funka = (
Så blir en ganska gammal bild på Anki och Julia i från Barack 11 = )


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kan inte se bilden och jag vill se vad de är för bild!

2009-12-22 @ 16:25:54
URL: http://ankkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0