I+J=Sant

Hej.
Ja som vissa säkert har märkt så har jag umgås ganska så jätte mycket med J eller Jonas som han egentligen heter. Och ja vi är tillsammans = D.
Jonas är Bellas pojkvänn Niklas bästa kompis och dom har känt varandra hur länge som hälst och gått i samma klass hela tiden fram till gymnasiet. Och jag och Bella har alltid gått i klasserna under dom, men medans Bella har haft sten koll på killarna i klasserna över en så har jag inte alls haft det. Jag har vetat vem Jonas är pga att han bodde granne med Jonna och hans syrra gick i samma klass min syrra. Men jag har aldrig pratat med honom förren Peace and Love i år. Men där pratade vi ganska mycket och jag lärde känna honom och sen när Bella och Niklas belv tillsammans så blev det ju så att jag och Jonas också träffades men inte ensama. Men så blev det ju sen också som ni har kunnat läsa här i bloggen och det ena ledde till det andra och nu är vi tillsammans = ).
//Ida


Detta är jag och Jonas när vi var på Ace med Bella och Niklas för ett tag sen = ) och ja vi är
ganska råpackade båda två men men söta är vi =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0