R.I.P Brittany Murphy

Hej.
Igår så gjorde jag inte så mycket mer än att städa och packa lite och sen när Jonas hade repat klart åkte jag och möte upp honom i Karlberg och sen åkte vi hem till honom. Hemma hos honom så ått vi mat och kollade på "Mamma Mia" och jag tror Jonas tyckte den var ganska okej ändå även fast det är en tjej film ; )
Sen efter filmen gick vi och la oss och sov och sen imorse så körde Jonas hem mig och sen åkte han och jobbade och jag kollade på film, sov i soffan, packade och sen kom Jonas igen när han hade slutat jobbet för att umgås en sista gång innan jag åker till Västindien. Hade velat att han skulle sova över men ska ju upp typ halv fem eller tidigare imorgon så kanske inte är en så bra ide. Men det var jätte bra att han kom så jag fick pussa och krama lite till på honom så jag klarar mig i 18 dagar utan det = (
Och när jag och Jonas satt i bilen imorse så lyssnade vi på radion och där blir det ju nyheter ibland och då sa dom helt plötsligt att Brittany Murphy hade dött, endast 32 år gammal. När jag fick höra det blev jag typ chokad för hon hade dött av hjärtstillestånd och då sa Jonas direkt att det var nog överdos av droger och jag ahr alltid tyckt att Brittany värkar så ordentlig och snäll och så bara dör hon. Jag vet inte riktigt varför detta gjorde mig så ledsen idag för jag blev inte riktigt så här ledsen när tex MJ dog men det kanske var för att vi var på festival och allt var så glatt och roligt och där kunde man inte riktigt smälta det, medans det här gick in direkt....
Ne nu måste jag gå och packa klart och sen försöka sova några timmar.
Vi hörs så fort jag får en dator typ när jag är i Västindien ; )
//Ida


R.I.P Brittany Murphy
*10 November 1977
+ 20 December 2009


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur va resan?

2010-01-20 @ 08:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0