Winter Wonderland

Hej.
Oj oj tycker jag uppdaterar denna blogg ganska mycket nu ; ) inte lika mycket som Kenza och dom här men mer än vad jag brukar = )
Ja i söndags så såg jag ju "Skicka vidare" och ja jag grät hur mycket som hälst, tror aldrig jag har gråtit så mycket under en film förut. Jo kanske första gången jag såg "Björn bröder".
I måndags så jobbade jag och det gick bra och det snöade under nästan hela dagen men tyvärr så var det blött under och det hade ju frysigt så det var väldigt halt. När vi satt och jobba så var det säkert tre fyra personer som ramlade utanför och sen så gick trukarna nästan inte att köra ute pga snön och isen och samma sak med golf bilen. Jag och Nadine tog golf bilen till Lok och då var jag tvungen att köra lite fort för att kolla hur det kändes att sladda lite och det var rätt kul faktiskt men ändå lite läskigt och Nadine bara skrek hahaha.
Efter jobbet åkte jag och mamma in till stan där vi och träffade upp pappa också. Vi gick först och vaccinerade oss och sen gick vi lite på stan och kollade och handlade lite. Mamma och jag var bla inne på Twilfit och handlade lite BH:ar och handlade man över 500 kr så fick man en choklad ask och jag och mamma köpte lätt över det så vi fick varsin choklad ask = ). Sen gick vi och ått i Kungshallen på den grekiska resturangen som ligger på mark-plan. Det är en väldigt bra resturang med väldigt god mat.
Sen åkte vi hem och jag provade kläder inför Västindien och duchade och så drack jag Dukural också. Som är ett vaccenation så man slipper bli magsjuk. Men jag hatar det och får knappt ner det men den här gången gick det ändå ganska bra, jag fick ner det på typ tio minuter. Och det är nästan rekord för mig för efter tre klunckar så börjar jag må illa och magen och halsen stänger ihop sig och vill inte ha mer. Så när jag var klar mådde jag typ illa och ville bara spy upp skiten igen.
Idag var jag ledig och det var väldigt skönt. Jag sov till tio ungefär och gick upp vid halv elva. När jag kom upp så ått jag lite frukost och sen åkte jag in till stan för att handla och äta lunch med Bella.
Vi hade en jätte trevlig dag i stan med en del handling och en massa prat = ). Men det var lite jobbigt att gå runt i stan i snö storm för det var lite kallt och blåsigt och så klart en massa massa snö.
Nu har jag i alla fall fått tag på alla julklappar jag skulle och det var ju inte så många men några = ).
Nu ska jag bara ta det lungt resten av kvällen, kolla TV och så och sen blir det jobb som vanligt resten av veckan och lite annat men det får ni reda på sen = )
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0