I Still Haven't Found What I'm Looking For

Hej.
Så vad har hänt dom senaste dagarna? Inte så mycket faktiskt har mest jobbat. Är inne i det här jobba elva dagar vara ledig tre och sen börjar det om. Ganska jobbigt men det funkar och man får ju en del pengar = ).
Men i torsdags så jobbade jag först som valigt och sen ästan direkt efter jobbet åkte jag till brommaplan för att klippa mig. Har ju haft ganska så långt hår nu, typ till axlarna i alla fall. Och det har blivit ganska slitet och jag har tröttnat på det ganskka rejält så kappade av nästan allt i torsdags = ). Det blev as bra, jag är jätte nöjd. Nån bild kommer nog snart ska bara bli fotade eller nått först.
Efter jag hade klippt mig så träffade jag upp Bella på brommaplan för att åka in till stan för att fika. Niklas kom med också men bara för att lämna av Bella och kolla in mitt nya hår. Båda två tyckte det var jätte fint.
Bella och jag åkte in till Cafe 60 vid Rådmansgatan och satt där jätte länge och pratade om allt möjligt och så klart mest om killa och allt som hör det till. Man behöver det i bland eller snarare ganska ofta. Bella har sitt kärleksliv på det torra och det är jätte bra, människor förtjänar att ha det bra med kärlekslivet. Mitt å andra sidan vet jag inte hur det är eller hur det kommer sluta....Men jag tror det handlar mycket om att hitta sig själv och veta vad man vill ha och sen till slut hitta den rätta. Och det gör jag väll också snart hoppas jag....
Så nu har ni fått en liten uppdatering. Vet dock inte när jag kan skriva igen för jag har en del för mig nu och sen på fredag åker jag till Göteborg och kommer inte hem fören på söndag någon gång på kväll. Ska ner till Göteborg och träffa kusinerna och gå och se U2 på Ullevi på lördag =D jippi, ska bli as kul.
//Ida 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0