Silver, Guld & Misär

Hej.
Händer lite saker denna vecka alltså och det är ändå bara torsdag kväll.
På jobbet är vi ganska få men det är ändå ganska lungt men man har saker att göra hela tiden, och det är bra för då går tiden ändå framått.
I måndags var det det vanliga tex att köra till Lok och så. Och sen var inte D där så jag sms honom och frågade varför inte han var på jobbet, för till mig hade han sagt att han skulle sommarjobba hos oss. Men jag fick svar att dom hade ringt honom och sagt att han inte fick jobba kvar = ( as tråkigt. Men jag kommer nog överleva i alla fall för jag pratar mer och mer med gubbarna och sen har jag ju fortfarande kontakt med D.
I tisdags var vi ganska mycket folk på jobbet så då passade jag och mamma på att åka till Brommaplan så att jag kunde ta mina prover. Det gick jätte bra och fort gick det, så nu är det bara att vänta och hoppas att järn värderna har gått upp och att dom vita blodkropparna har fixat till sig också. Men det tror jag eftersom jag nu mera äter kött (fast inte kyckling) och mår faktiskt väldigt bra. Har tex inte varit sjuk sän i början av april = ).

Igår kväll kom F och hälsade på också. Vi hade sms hela dan, som vi ofta gör, och så ville jag ha en kram av honom. Så han kom och vi åkte lite i hans bil och pratade lite och så = ).

Sen idag, torsdag, har jag först jobbat och sen varit i stan och fikat och handlat med  Bella och Carro, jätte trevligt och mysigt. Jag handlade toffsar, vitamin tabletter, en väska (tack Bella för att du såg den), ett linne, en tjock tröja och en skiva. Och inte vilken skiva som hälst utan Imperiets "Silver, Guld & Misär". Det är värsta boxen med 5 skivor och en dvd och en liten bok och så klart massa outgivna saker =D. Dom hade en box med Ebba Grön saker också men man kan inte köpa två boxar på en dag dom är ju nämlugen inte helt biliga.

Efter jag kom hem från stan så duchade jag, kollade på TV och sen har jag också bokat tåg biljeter till Peace and Love och bussbiljet hem. Så nu är allt klart. Jag och Bella kanske till och med har ett tält snat. Carro trodde nämligen hon hade ett som var ganska ok.
Sen har jag gjort mig av med M också. Lika bra det. För jag har hört att man ska bara umgås med människor som gör en glad, och M gör mig inte så glad som han kanske borde....Men men livet är ganska så bra just nu så jag klagar. Jo lite på vädret kanske, vore trevligt med lite sol så man kan få bort sin hemska bone bräna och att folk som tar studenten får en lika fin student med sol och värme som jag fick = ).
Ne nu måste jag sova så jag orkar med morgon dagen och helgen.

God natt och sov gott.

//Ida


Detta är den underbara boxen med massa Imperiet musik i = D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0