Snuff

Hej.
Nu var det igen ett tag sen jag skrev, har tänkt skriva flera dagar men det blir ju inte så. Har haft massa för mig och så.

Så lite uppdatering kanske är på sin plats.
Jag jobbade hela förra veckan även fast jag var sjuk, men det gick ganska bra faktiskt det var en dag som det var lite jobbigt. Jag är inte helt frisk nu heller men snart hoppas jag.
I torsdags sov F över. Han kom på kvällen och vi hade det jätte  mysigt, kollade på film och så.
På fredagen var man ledig för det var Midsommarafton, så jag och F låg i soffan och gjorde inte så mycket sen på eftermiddagen åkte F och jag ducshade och fixade i ordnig mig sen åkte jag hem till Bella. Där så ått vi mat och satte upp tältet vi ska ha med till Peace and Love. Det gick faktiskt riktigt bra, jag är väldigt stolt över både Bella och mig =).
Sen åkte vi till Nockeby för att gå på fest hos en av Calles kompisar. Det var en ganska rolig fest, men den hade tyvärr ganska många dåliga sker i sig också men men det är sånt som händer ibland. Jag fick i alla fall sjus hem av F. Han sov över hos mig också, men han gav mig tyvärr universums största sug märke på halsen = inte kul alls men men sånt hör ju ungdommen till som Roffe på jobbet sa i går, måndag = ).
I lördags vaknade jag upp med lite huvudvärk vid lite före kl 12 och det var bra för var tvungen att gå upp då, skulle nämligen börja jobba kl halv två. Så jag masade mig upp ått frukost sa hej då till F och drog sen till jobbet. Det gick jätte bra på jobbet, nästan ingenting att göra och allmänt lungt. Jobbade från halv två till kvart över åtta, skulle ha jobbat till tio över ni men Lasse som skulle jobba natten kom lite tidigare.
Efter jobbet åkte jag hem och tog det bara lungt, kolla TV och ått glass typ. Skulle nämligen jobba söndag morgon också. Då började jag kl kvart i sju och jobbade till halv två. På lördagen var det nästan änu mindre att göra, men då var det lite fler folk som kom och pratade med mig i alla fall.
Sen på söndag eftermiddag låg jag i soffan kollade på film och ått glass och sen vid nio kom mamma och pappa hem från fjälen. Sen kom Linn också änu senare på kvällen.
I går, måndags gjorde jag inte så mycket,jobbade och sen tog jag det bara lungt på kvällen.
Idag har jag också jobbat, massor att göra idag men allt gick bra. Sen efter jobbet åkte jag in till stan och möte upp Bella och sen åkte vi till Spånga och möte upp Calle och sen gick vi hem till Calle hämtade hans bil nyckel och sen åkte vi till Systemet och shoppade. Jag och Bella köpte varsit flak och sen lite till saker, vi ska ju nämligen åka till Peace and Love imorgon efter jobbet. Så ikväll har jag packat och bestämt vad jag ska packa i och så. Och nui är faktiskt nästan allting klart, bara det sista som jag tar och fixar imorgon bitti eller på eftermiddagen efter jobbet, men då ska jag typ ducha så hinner nog inte så mycket mer än det.....
Det ska bli as kul att åka till Peace and Love, kommer bli så jävla roligt. Men det får ni veta mer om när jag kommer hem på söndag eller när jag orkar skriva igen...
Nu ska jag fixa iordnig mig för sängen och så, så vi hörs sen.
Ha det bra, det ska jag ha nämligen = D.
//Ida


Bella och jag från Ace förra veckan. Fatta att vi ska till Peace and Love. Det kommer bli så jävla roligt = D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0