Cafe Cosmopolite

Hej.
Har tänkt skriva nu i flera dagar men har tyvärr inte blivit så, har varit för trött och sjuk. Så får ta och skriva om allt som har hänt nu i stället så ni blir lite uppdaterade i Idas liv = ). jag skrev ju i torsdags så börjar skriva om fredagen och fram till idag.

I fredags så var hela familjen på min sysslings student motagning. Det var mycket trevligt, god mat och god dricka.

Sen åkte jag hem till F och sov där och var där nästan hela lördagen och bara hade det trevligt. När jag kom hem från F duchade jag och ått middag och sen började jag fixa mig för krogen. Skulle nämligen ut med i alla fall Bella. Så bestämer med Bella att möta henne på Theodoras vid nio. När jag kommer ditt är också Calle där. Fick höra att han skulle på bio och tänkte umgås med oss en stund inann, bion började nämligen inte fören kl tolv. Och sen kom det massa trevligt folk till Theodoras, Calles kompisar. Så vi blev sittande där tills kl typ mellan tolv och ett. Vi hade då bestämt oss för att dra till Ace som ligger vid Hötorget och Bella hade dessutom fått med sin kompis Niklas.
Sen blev det massa dans och dricka på Ace som var ett mycket bra ställe. Vi drog inte därifrån fören vid halv fyra. Då åkte vi till fridhemsplan för att möta upp S och hans kompisar. Jag hade nämligen sms lite med S under natten, vill ha nånstans att sova nämligen, man orkar nämligen inte riktigt försöka ta sig hem till Uliriksdal halv fyra på morgonen.
Så möte upp dom och ått lite vid Fridhemsplan och sen åkte jag och S hem till honom.
Det spö regnade på vägen ditt = inte kul. Vi var dy blöta när vi äntligen kom fram. Satt då en stund och pratade och rökte på balkongen, riktigt mysigt. Sen sov vi.
På morgonen vaknade jag och hade as ont i halsen och kände mig lite små konstig preccis som när man håller på att bli sjuk. Men hade ändå en trevlig morgon med god frukost och så. Sen åkte jag hem och det regnade fortfarande och var lagom kallt.
Väll hemma gjorde jag inte så mycket, låg i soffan och kände har jag blev mer och mer förkyld.
På måndagen var jag ganska så jätte snuvig men hade inte nån feber så gick occh jobbade i alla fall, gick bra men var lite jobbigt. Sen idag så kände jag mig änumer förkyld och hade nu lite feber men gick och jobbade i alla fall. Inte det smartaste men men. Så nu ligger jag i soffan och mår almänt dåligt. Får se om jag orkar gå till jobbet imorgon, ska ju jobba middsommar helgen så måste i alla fall bli frisk tills dess.
Hoppas allt är bra med er där ute i alla fall.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0