When doves cry

Hej.
Nu var det ett tag sen jag skrev igen, blir tyvärr så ni får ursäkta.
Förra veckan på jobbet var vi ganska mycket folk, för Asta som brukar jobba natt var med och sen Cristians brosa, Freddy som ska sommar jobba hos oss plus dom vanliga och jag. Så på jobbet har det varit ganska lungt, fått göra det vanliga plus lite extra grejer som man kan göra när man har tid och som tar hur lång tid som hälst, men det är nått att göra i alla fall.
I onsdags så åkte jag till läkaren, eller rättare sagt två stycken. Hos den första gick det bara bra, vi satt mest och pratatde och sen skulle jag til vårdcentralen vid brommaplan för att lämna blod prov så dom kan kolla om mina världen har blivit bättre. För järn värdena och vita blodkropparna var nämligen lite ner i botten när jag kollade dom när jag var sjuk. Så då ville kolla läkaren kolla om det hade blivit bättre eller om det var nått seriöst fel på mig.
Men när jag kom ditt vid halv tre så fick jag inte lämna blod för att järn världena ser man bäst på morgonen och då tyckte dom det var onödigt att sticka flera gånger så nu måste jag ditt igen....och jag kommer inte hinna det för denna vecka och veckorna fram över är vi ganska få på jobbet eftersom folk börjar ta semester men men får ta och lösa det på nått sett.
På onsdaen var jag också på "Boddy pump" med Linn. Det var kul men lite svårt och asa jobbigt. Jag trodde jag hade lite muskler men icke jag har inga överhuvudtaget och det känns ju så där...Men kanske blir med tvingad nån gång till så man kan bygga upp nån liten muskel i alla fall.

Sen på torsdagen jobbade jag och upptäckte på morgonen när jag cyklade till jobbet att jag hade fått lite träningsvärk, inte kul.

Efter jobbet åkte jag in till stan och fikade med Bella, alltid lika trevligt, medans Linn var hemma och mamma och pappa var ute på Stadion i ös regnet och kollade på bruce Springsteen, ja jag är lite avensjuk men inte på vädret dom hade hehehe.

På fredagen blev det utgång med Carro, Jonna, Cissi, Sebbe, Calle och Calles kompis. Det var mycket trevligt och massa god dricka. Sen kom F nån gång på natten och jojnade och det slutade med att jag sov hos honom, jag skulle ändå vara med honom på lördagen så då kunde jag ju lika gärna sova där = ). Så på lördagen var jag hemma hos F och gjorde inte så mycket, hade en lungn och skön bakis dag helt enkelt.
Sen på söndagen var det väldigt lungt, det ända jag gjorde då var att rösta. och det är ju bra det. Var inte så spänande men man ska ju göra det.

Sen idag har jag bara jobbat och det gick bara bra, var inte så många idag men det gick bra i alla fall. Och veckan blir nog ganska lungn, ska på min sysslings student på fredag bara, annars blir det nog bara jobb. Måste ju lära mig allt nu tills middsommar helgen så jag kan jobba då för att jag sen kan vara ledig 25-28 juni så jag och Bella kan åka på Peace & Love!!!!! Men jag har redan billjet så festival blir det i år JJJIIIIPPPPIIIIIII!!!!!!!!!!!! Ska bli så jävla roligt. Men mer om den festivalen efter jag har varit på den.

Nu ska  jag sova så god natt på er.

//Ida


  
Detta är "Boddy pump". Jag kanske inte såg riktigt utt så här men men....Man gör i alla fall
olika övningar med vikter. Ganska kul men fruktansvärt jobbigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0