90's fredag den 13 mars

Hejsan.
Tänkte bara sätta in lite bilder från min födelsedag, fredagen den 13 mars då jag fyllde 21.
Jag och mina kompisar var först hemma hos en kompis och förade och ått kladdkake muffins och sen drog vi till 90's.
90's är en klubb som ligger i gamla stan, eller rättare sagt låg i gamla stan dom håller nämligen på att hitta en ny lokal. På 90's så spelar dom en massa 90-tals musik = massa glada minnen från när man var liten och lyssnade på tex Spice gils, BSB, Aqua mfl. Så det blir en massa skratt och en massa dans. Ja jag tycker om 90's väldigt mycket. En av mina favorit ställen.


Kladdkake muffinsen som min kompis Carro hade gjort. Dom var asa goda.


Jag och Bella


Mina bardoms kompisar Carro och Jonna


Ja jag äter godis. Man får det ibland av jätte trevliga transor på 90's

//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0