Worst hangover ever

Hej.
Ja jag är bakis, ganska så jätte mycket också. Inte alls kul...
Fredagen började med att jag träffade Tozze och hennes hund Kiba i stan. Vi gick först runt lite, jag handlade tex födelsedagspresenter till min mamma. Sen åkte vi till KTH, där Tozze pluggar, för att hon skulle köpa tygmärken och jag ville se skolan och så. Där var vi ett tag och träffade lite data människor (Tozze går det nämligen)  och ått lunch. Sen åkte jag hem för att göra iordning mig för kvällen.
Sen åkte jag in till stan och träffade först Bella  på t-centarlen och sen åkte vi tillsamans till Stockholm södra för att därifrån leta oss fram till Söderhof. Där möte vi också upp Anna, Carro, Malin, Sabina, Lager och Matti. Och sen satt vi där och drack och hade det väldigt trevligt. Sen drog Matti och Annas pojkvänn med kompis kom. Sen blev det lite diskution om vart vi skulle sen och det slutade med att Sabina och Lager åkte hem och vi andra åkte till ICE. Men det tycker inte jag och mina kompisar om så vi var bara där en kort stund, för sen bestämde jag och Bella oss för att åka till en hemma fest som Bellas pojkvänn var på. Så det gjorde vi och vi fick Carro med oss en bit också. Så jag och Bella åkte till Vällingby och sen buss därifrån till hemma festen. Det var inte så mycket folk där men det var mycket trevligt. Sen efter x antal timmar bestämde vi oss för att åka hem och jag bestämde mig för att sova hos Calle, med Bella och Calle. Calle är Bellas pojkvänn föresten. Men när vi kom till Spånga så skulle det gå en nattbuss som går förbi mig om bara en liten stund. Så då disade jag Bella och Calle och åkte hem i stället. Var hemma vid halv fem i morse. Och sen kom min pappa och väckte mig halv åtta för att vi skulle sjunga för mamma.....inte kul. Sen gick jag och sov en stund till. Och sen idag har jag inte gjort så mycket, bara varit bakis. Men nu ikväll ska jag på bio med Anki och umgås med henne så det ska bli kul i alla fall.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0