Dance with somebody

Hej.
Igår var en mycket bra dag för lilla Ida. jag ska berätta allt så ni också får veta vad jag gjorde igår.
Förs gick jag runt sjön efter jag hade ätit frukost. Det var skönt och man känner sig så bra efterått. För jag går bara inte i sakta tempo, ne jag power går runt sjön så jag blir svettig.
Sen efter en välförtjänt duch åkte jag in till stan för att träffa Bella. Vi fixade först lite saker och sen fikade vi vid steriksplan. Det var mycket trevligt som det alltid är.
Sen åkte jag hem för att fixa till mig inför kvällen. Jag, Bella, Calle och några kompisar till Calle skulle nämligen på studentskiva. Temat för skivan var "för mycket", ja man får ju tolka det precis som man vill. Jag hade då lite ångest för detta för jag kom verkligen inte på vad jag skulle ha på mig. Jag tänkte nästan att vara så tråkig och var för mycket svart, med svarta kläder  och smink. Men när jag och Bella satt och fikade så funderade vi lite på vad man skulle ha på sig och så och då kom vi på den as bra iden att vara för mycket 80-tal. Med våfflat hår, benvärmare, massa smink och massa konstiga färger på kläderna. Så det blev det. jag hade då på mig följande : rosa convers, svarta benvärmare, vita legings, turkos blå kjol, rosa topp och så klart våfflat hår.
När jag hade satt på mig kläderna kastat i mig lite mat åkte jag hem till Carro för där hade vi bestämt att föra. Carro själv var dock inte med för hon hade hemtenta som hon måste göra, men vi fick låna hennes lägenhet viket var mycket trevligt. Hemma hos Carro så förade jag, Bella, Calle och hans kompisar och jag och Bella våfflade våra hår också vilket tog typ tusen år, men bra blev det i alla fall.
Sen åkte vi till skivan och dansade och drack hela kvällen och hade hur roligt som hällst. Sen åkte man hem med nattbussen och var hemma vid halv tre. 
Och sen idag har jag inte gjort så mycket, kollat på film och sen på eftermiddagen så gick jag en promenade med Anki och hennes hund Sippi. Det var trevligt och skönt att komma ut lite även fast det var lite kallt.


Anki och hennes hund Sippi.


Så här såg jag då ut. Detta är hemma hos Carro.


Ja så här såg Bella och jag ut på student skivan.


Jag


Bella

Nu tänkte jag ta och sova för jag är lite seg efter gårdagens kväll/natt. Men fan vad kul det var, det var precis som när jag och mina kompisar tog studenten och sprang på student skivor mer eller mindre hela tiden.
God natt och sov gott.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0