The show must go on

Hejsan.
Ja nu när man är singel så är det ju faktiskt bäst om man gör lite saker istället för att sitta och deppa. Så det har jag försökt göra. Igår så var jag med Anki på eftermiddagen och kvällen. Vi gick ut med hunden och köpte pizza och sen gick vi på bio. Vi såg "En shopaholics bekännelse". Den var faktiskt riktigt bra, den var as rolig. Både jag och Anki satt och skrattade ganska mycket. Den gjorde så man blev glad och jag rekomenderar den faktiskt.
Sen när jag kom hem vid elva så hade mamma och pappa fest. Så då satt jag och pratade med allt folk tills typ två. Det var mycket trevligt.
Sen idag så åkte jag hem till Carro och pratade och grät av mig lite till. Sen kom Bella och Calle också och vi pratade änumer och bestämde lite vad vi skulle göra i veckan. Jag försöker som sagt göra så mycket som möjligt. Men just nu känns det ganska bra, men det kommer väll gå lite upp och ner....


//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0