Nu har jag också en blogg

Hejsan.
Nu har jag också en blogg. Känns ganska kul faktiskt.....
Så vad ska jag skriva om då? Jo typ det vanliga tex hur min dag ser ut och tankar och funderingar jag har. Sen tänkte jag så klart sätt in bilder, för det är det jag tycker är kul när jag kollar andras bloggar.
Så vem är jag då? Jo jag är en glad och social person som precis fyllt 21 närmare bestämt den 13 mars.
Just för tillfälet är jag arbetslös = att jag söker jobb så fort jag hittar nått som verkar lite intressant.
Annars om dagarna så går jag runt sjön, kollar tv/film, träffar kompisar och pojkvännen så mycket som det går.
Jag har faktiskt också tänkt söka skola nu så att jag i så fall skulle börja nu till hösten. Men jag har inte bestämt mig hur jag ska göra om jag kommer in. Det får jag se då.... 
Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om mig själv...ni lär ju själv snart få reda på mer och mer om mig.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0