Vad ska du bli

Hejsan.
Idag har jag gjort ganska mycket saker faktiskt, i alla fall på förmiddagen.
Först så var jag på arbets intervjuv på mammas jobb vid tio. Jag sökte jobb som lager arbetare men det värkar som (om jag får det) att jag kommer bli truck förare, för det var det som dom behövde mest. Då får man köra olika grejer från en plats till en annan och såna saker. Jag har redan traktor körkort från gymnasiet och så har jag kört lite bil så det känns inte så svårt. Så klart det kommer vara det ibörjan men man lärs sig nog. Man skulle dessutom registrera alla saker man höll på med i ett data pogram. Alla jag träffade var jätte trevliga och själva arbetsplatsen är typ som maskin hallen på gymnasiet. Men här är det tåg och vagnar i stället för traktorer. Så det var lite som att komma tillbaka till skolan..... Vilket känndes skönt för det var nog dom bästa tre åren i mitt liv.
Jag hoppas jag får jobbet. Det vore värkligen jätte kul, dels få göra nått, träffa nya människor och sen så klart få in lite pengar på det snart toma kontot.
När jag kom hem från intervjuvn så gick jag runt sjön. Det gick jätte bra men det var väldigt blött på vissa ställen.
Annars idag har jag inte gjort så mycket, kollat TV och kollat runt på internet lite och så.


Anki, Sara, Julia, Jag och Nina. Vi bode tillsammans i trean på skolan. Bilden är från våran student dag.
Saknar er brudar!

//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0