Waitin on a sunny day

Hej.
Idag har jag varit på synundersökning, för jag behöver fixa körkorts tillstånd och då måste man kolla att man har bra syn. Jag hade väldigt bra syn så nu ska jag bara skicka in mina papper och sen kan jag börja övningsköra igen. Förhoppningsvis är snön och isen borta då. Fan det vara as kallt och blåsigt idag. Jag vill värkligen ha sol och sommar nu i alla fall lite mer våraktigt. 
Efter jag hade varit på synundersökning så åkte jag till Ekerö för att få lite papper påskrivna och så. Men så klart var människan som skulle skriva det borta och skulle inte komma tillbaka fören kl tolv och när jag var där var kl kvart i elva. Så då sket jag i det och åkte in till stan istället för jag behövde lite saker. Och jag fick tag på alla saker jag hade tänkt mig. Det var ett par rosa tofflotr, trosor, en tröja och sen ett linne som jag inte hade tänkt köpa men det var så fint och inte så dyrt så den fick komma med hem också. Alla saker var från HM. Jag brukar handla mina kläder där, dom har ofta ganska bra saker som tex tröjan jag köpte. Den är vit och så är det James Dean från filmen "Rebel Without a Cause" på den, as snygg. Jag såg en tjej på 90's på min födelsedag som hade en sån och jag var tvungen att fråga vart hon hade köpt den och hon sa HM och nu har jag alltså en lika dan. Men tycker man om James Dean så gör man.
Efter jag kom hem från stan så har jag inte gjort så mycket typ bara kollat på TV, ätit middag och fixat lite på datorn.
Nu ska jag snart sova.
Så god natt och sov gott.
//Ida


Så här ser trycket ut ungefär.
R.I.P James Dean 
* 8 februari 1931
+ 30 september 1955


Kommentarer
Postat av: Julbus

Jag vill också ha en tröja med heting på, fanns den på hm, hur mycket kostar den?!

2009-03-25 @ 12:40:43
URL: http://kaktuskramar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0