Wanna be startin' somethin'

Hejsan.
Idag har jag gjort ganska mycket saker faktiskt.
Först på morgonen åkte jag till Brommaplan för att ta bort styngnen på benet. Dom har öppet mellan 11 och 12, var där vid tio över 11. Det var inte så mycket folk som det brukar så det var skönt. Fick dok ändå sitta och vänta ganska länge. Men när jag väll kom in så gick det ganska fort. Det var sju styngn och det gjorde ganska så ont när dom tog bort dom för vissa av snörena hade fastnat i den skorpan som bildats. Men nu är dom borta i alla fall.
Sen efter det så gick jag hem till Jessi. När jag kom ditt så bestämde vi oss för att fortsätta promenera. Så vi gick runt i Bromma och pratade om allt mellan himel och jord. Sen när vi kom hem till Jessi igen fikade vi och pratade lite till sen vid lite efter tre började jag röra på mig hemmåt. Men på bussen sms:ade jag J och frågade vad han gjorde så efter lite sma:ande så slutade det med att jag åkte till Upplands väsby och träffade J. Jag vet helt sjukt men man måste ju göra små galna saker ibland. Och jag är glad att jag gjorde det för J var väldigt trevlig och träffar gärna honom igen, men man får ju se vad som händer.....
Sen åkte jag hem och var hemma vid sju och då hade pappa kommit hem också efter sin Frankrike resa.
Sen nu ikväll har jag inte gjort så mycket typ kollar TV, ducshat, fixat mina saker inför imorgon och bara tagit det lungt.
Och nu ska jag försöka sova så jag kanske är lite pigg imorgon första dagen på jobbet. Ska bli jätte kul men jag är lite nervös faktiskt. Ska berätta allt imorgon. Men tills dess ha det bra och god natt och sov gott.
//Ida


Bara för att den är sött och att jag också ska sova nu fast själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0