White as snow

Hej.
Idag har varit en ganska så händelse lös dag. Men jag kännde att jag behövde det idag även fast det är fredag.
Jag gick upp kl åtta för det skulle komma en reperatör nån gång mellan åtta och tolv så det var ju bra om jag var vaken när han kom. Så jag gick upp och kollade på fil och ått frukost. Klockan 20 över tio kom reperatören. Sen lagade han varan diskmaskin till typ kvart i tolv och jag satt och gjorde sudduko och höll på med datorn.
Sen när reperatöreren hade gått så gick jag runt sjön. Det var jätte skönt men as kallt det blåste nämligen typ storm.
Sen när jag kom hem så duchade jag och till min förvåning/lättnad så gick mitt våfflade hår ut så det blev helt normalt. Lite tråkigt men det var nog bra också för sen ringde mamma och sa att dom ville prata lite till med mig nere på hennes kontor där jag sen förhopningsvis ska börja jobba.
Så vid halv fem var jag där och förbered på en till intervjuv.
Intervjuvn gick jätte bra. Jag skulle göra det vanliga som tex berätta vad jag hade gjort efter gymnasiet, vad för gymnasium jag hade gått, mina bästa egenskaper och lite sånt.
Sen gick jag hem och pratade med min mamma och vi kom fram till att vi skulle äta pizza. Så vid 6 åkte vi i ut i snö vädret till pizzerian och sen hem när det blivit änu mer snöstorm. Inte kul. Men hem kom vi och pizzan var jätte god.
Sen dess har  jag legat i soffan och kollat på TV = en mycket lungn och trevlig fredag kväll.
Och nu sitter jag här vid datorn och leker lite och ska snart läsa lite ochh sen sova.
Så god natt och sov gott¨.
//Ida


Så här såg inte riktigt min pizza ut för jag hade räkor och färska champinjoner på min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0