Workin 9 to 5

Hallå.
Japp jag ska börja jobba, nu på onsdag. Fast jag ska jobba mellan sju till halv fyra. Ska bli så jävla kul, dels få göra nånting och sen lite pengar in på kontot igen. Jag var nere idag och skrev på lite papper och bestälde kläder och fick ett passer kort så jag kommer in på onsdag morgon.
Vad har jag mer gjort idag då? Jo jag gick runt sjön i morse. Det var skönt men det blåste ganska mycket men solen sken så det blev ganska varmt.
Sen när jag kom hem så damsög jag hela lägenheten, hade lovat mamma det nämligen.... Sen duchade jag och sen gick jag ner till jobbet för att fixa sakerna.
Efter jag hade fixat med allt på jobbet så gick jag upp till mamma och pratade med henne. Hon jobbar i samma hus men lite högre upp. Så vi fikade lite och pratade och mamma vissade mig runt lite.
Sen gick jag hem och slapade i soffan tills mamma kom hem då lagade jag middag till henne, ja jag kan laga mat ibland specielt enkla saker.
Efter middan åkte mamma till stallet och jag blev ensam igen eftersom pappa är i Frankrike och kommer inte hem fören imorgon.
Så nu ikväll har jag legat i soffan och kollat på TV och kollat runt lite på internet.
Har inte så mycket mer att skriva just nu så åter kommer i morgon. Men jag har i alla fall jobb nu = ), så livet är ganska så jätte bra just nu.
//Ida


Detta är Bella och jag innan en Backyard Babies konsert. Då är man glad för man ska se Sveriges bästa band = )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0