Dance, dance

Hej.
Sorry att jag inte har skrivit på läge men det har bara inte blivit så. Har inte orkat och så...

Har inte hänt så jätte mycket på siståne, messt jobb och träffa kompisar.

Var på teater med Cissi och Carro den 22 maj. Carro och Jonna hade gett Cissi det i födelsedags pressent men sen kom Jonna på att hon skulle till skåne så då fick jag följa med i stället. Teatern hete "Mellanrum" och var skriven av Jonas Kalsson, det var därför det blev den, Cissi mfl har nämligebn en liten fling för honom. teatern var faktiskt riktigt bra, det vaar bara två skådespelare och den var bara en och en halv timme lång.

Efter teatern så gick vi till en pub ochh satt där och drack ganska länge och hade det riktigt trevligt.

Den här veckan som har varit har jag gått runt sjön två gånger och jobbat. På jobbet går det för övrikgt bra och jag har fått sitta på D1 nu två dagar för att lära mig mer. D1 är den som har ansvar för telefonen och den som har mest ansvar. Dom två dagarna jag satt där gick faktiskt riktigt bra, men jag behöver nog öva lite mer. Och jag och min chet Cristian har gjort en deal, nämligen om jag jobbar  20 och 21 juni får jag vara ledig 25-28 juni och j´kan gå på Peace and Love med Bella = ). Så nu har jag ca 20 dagar på mig att lära mig det mesta så jag kan jobba själv den 20 och 21. Ja jag vet att det är middsommar men men vad gör man inte för att få lite ledigt.
i fredags var jag med Bella i stan och handlade 4 par skor, riktigt fina och inte så dyra heller = ). Det blev två par ballerina skor och två par kilklacks skor. Jag och Bella var i stan tills halv tio, tiden gick jätte fort och vi hade massor att prata om occh så. 
Sen på lördagen var jag, Bella och Carro ute på Kärsön och solade och hade det mysigt. Där ute träffade vi också Calle ( Bellas x) och hans kompisar. 
Sen på eftermiddagen åkte vi hem och jag gjorde mig i ording för kvällen. För jag skulle hem till Anki för att äta och sen ut på krogen. Med där var också Julia, Nina, Sara, Sara, Tove och Bella. Vi gick till Göta källare som ligger vid Medborgarplatsen. Det är egentligen 23 där men vi kom in i alla fall. Det var ganska stort där inne, tre dansgolv med olika musik stilar på alla. Vi satt först där uppe och där var det schlager musik, inte det man dansar till kanske men det var lite kul att lyssna på medans man dricker och pratar. Sen kom det mer folk och dom öppnade där ner också. Där var det två dansgolv, ett med klubb hits och rnb och ett annat med 80 och 90-tals musik på. Gissa vilket jag och Bella var på = D. Vi hade så jävla roligt och dansade hela natten. Sen stängde dom och man åkte hem. Jag var hemma vid halv fyra och i säng vid fyra, inte så kul kanske men så värt det.
Sen idag har jag leggat i soffan och kollat på repriser och bara degat. Riktigt skönt faktiskt.
Så nu har ni fått en uppdatering om vad som har hänt mig dom senaste dagarna. Och jag hoppas jag orkar uppdatera lite oftare nu men men vi får se.
Ha det bra så länge.
//Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0