Glasvegas

Hejsan.
Japp jag och Bella var på Glasvegas konserten i går och den var helt underbar. Men vi tar det från början : jag och Bella mötes upp i stan och bestämde oss för att äta i Kungshallen. Så där satt vi och ått och pratde ganska länge sen åkte vi till Debaser för att föra lite men det var stängt så då åkte vi till Harrys. Så sen satt vi där en stund också, mycket trevligt. Sen skulle vi ta bussen ut trill Cirkus och den gick inte så ofta så den fick vi vänta på ett tag som vanligt. Vi var framme vid Cirkus  vid nio och då hade dom redan börjat. Men vi fick hjälp till våra platser efter en välbehövlig kiss paus. Faktiskt ganska bra platser så man såg bra. Sen sjävla konserten var som sagt helt underbar, sångaren förmedlar sån känsla så man satt och rös hela konserten för att det är så mäktigt. Efter konserten så träffade Bella massa människor hon kände från olika musik grejer så vi pratade en stund med dom och sen åkte vi hem. Jag var hemma ganska sent och var ganska så jätte trött i morse när jag skulle till jobbet men men efter en sån konsert så gör det inget. Hela dagen idag på jobbet har jag gått och sjungit på olika Glasvegas låtar.
Ja just det ja på jobbet gick det bara bra idag, ganska mycket att göra. Först fick jag köra till Lok och kolla vad dom behövde sen har jag fixat med olika pallar och så.
Ne nu ska jag sova så jag orkar jobba resten av veckan.
God natt och sov gott
//Ida

Ingen utstrålar en större passion än den magnifike sångaren
Glasvegas, från igår faktiskt. Och som en resention sa : Glasvegas stavas Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0