The Fast and the Furious

Hej.
Oj, oj vilken helg. Helt underbar och as rolig.
Var ju på krogen med Bella i fredags. Vi började på Theodoras och ditt kom D också. Han hade ändå inget för sig så jag bjöd emd honom och han kom. Sen efter ett tag drog vi vidare till Marie Laveau som ligger vid maria torget. Ditt kom också sen Jonna, Jonny, Sebbe, Calle och Bellas kompis Niklas. Jag och D körde ett litet Tequila race och det kanske inte var helt bra men men det var lite kul i alla fall. Men kanske inte när jag och D vaknade hemma hos honom då var nämligen huvudet helt borta och dunkade ganska så mycket och jag mådde lite dåligt men men. Var hos D ganska länge och bara tog det lungt och ått frukost och så. Sen åkte jag hem byte om och åkte till Häggvik för att möta upp Anki för att sen åka hem till Peppe som bodde lite innan Vaxholm för att grilla. Där var det jätte trevligt med god mat och trevliga människor. Sen skulle vi helt plötsligt på bil race. Så man mötes upp på Ikea parkeringen i Barkaby, där var det ganska mycket folk och massa coola bilar, sen fick man reda på att själva racet skulle vara ute i Akalla så då åkte alla ditt. Blev typ kö från Barkaby till Akalla med alla bilar som skulle racea eller bara titta på. Sen blev det race alla Fast and Furious. Rätt coolt faktiskt. Dom körde på vanliga motorvägen och så iblad släppte dom fram vanlig traffik också. Men sen så kom polisen efter ett tag och då blev det inge mer race. Så då blev det uppmötmning vid Ica i Stinsen och då fick man reda på att man skulle fortsätta in till sta men då följde inte vi med längre. Så vi stod och pratade ganska så jätte länge på parkeringen. Det var trevligt men kallt så efter ett tag åkte vi hem.
Sen idag har jag bara ätit frukost och kollat på Robinson reprisen och datanördat lite. Sen ikväll ska jag och Bella på Glasvegas! Ska bli as kul. Men den konserten och kvällen får ni veta mer om en annan dag.
//Ida


Det kanske inte riktigt var såna här bilar igår, men nästan. Och kul var det men kallt som satan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0