The boat that rocked

Hejsa.

Denna veckar har jag varit ganska så jätte trött på jobbet men det har gått bra i alla fall. Jag har fått göra ganska mycket och lärt mig massa nya saker och så. Idag har jag kört broms belägg till och från ett ställe och ditt måste man åka hiss och köra genom gången. Det gick ganska bra bara det att det var lite läskigt att köra i hissen med tunga broms belägg. Sen har jag också råkat sparka in min fot i en järn grje så jag trodde att hela foten var krossad, inte kul! Känner fortfarande av det lite grann...Hade lite av en otursdag idag, klämde fingret, slog i huvudet och slog i knät och krossade som sagt foten lite. Men bortsätt från det gick det ganska bra idag. Fick tex en glass av D.
Igår var jag och mamma på bio och såg The boat that rocked. Den var as bra, massa bra musik och massa sköna människor. Helt enkelt en ny favorit film.
Nu ska jag gå och packa för imorgon efter jobbet ska jag och anki åka till småland till hennes pappa och flickvänns hus. Ska bli jätte mysigt och roligt. En tjej helg helt enkelt. Fast Sippi och Nisson är med också i ju för sig och dom e ju killar.
Men vi hörs när jag kommer hem typ på söndag eller måndag.
//Ida


En mycket bra film, helt klart att rekomendera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0