You're the voice

Hejsan.
Sorry att jag har inte har skrivit på länge men det blir så ibland när man jobbar som jag gör.
Så nu kommer en redovisning på vad jag har haft för mig från tisdag fram till idag.
I tisdags så jobbade jag och sen åkte jag in till Solna centrum för att handla en ny tjock tröja som jag kan ha på jobbet. För den jag har använt ser för jävlig ut och är ganska sliten. Sen handlade jag också en tröja, dricka från systemet, fjärde och sista bocken i "Om jag kunde drömma" serien så nu har jag alla men har precis börjat på tredje boken så har en del kvar. Sen köpte jag också ett par röda converse. Japp det är sant, Ida har äntligen köpt ett par röda converse! Efter alla dessa år som jag har sagt att jag ska köpa ett par och nu har jag gjort det = )!
Sen på onsdagen så jobbade jag och sen efter jobbet åkte jag in till stan och träffade T. Vi gick runt i stan och pratade och det var mycket trevligt.
Sen igår, torsdag, så var det bara jag och Adnan på jobbet så vi fick göra ganska mycket. Men det var bara roligt. Det jobbiga var att vårat datasystem var dött hela morognen så man kunde inte hjälp dom som behövde det och man kunde inte äns skriva ut world dokument. Men det fanns saker att göra i alla fall och datasystemet kom igång sen. Men det var ganska dött på jobbet för alla tog lite ledigt pga att det var dan innan massa roda dagar. Vi fick till och med fika paus då vi satt och ått muffins och pratade, mycket trevligt.
Sen på kvällen åkte jag in till stan och träffade Bella och fikade och pratade massor med henne. Det var jätte trevligt har inte träffat henne på jätte länge nämligen.... Sen åkte jag hem och var hemma med halv tolv tåget sen gick jag in på internet för att kolla om det var nån kul inne och det var det ju och sen kom det in massa roliga människor så satt vid datorn hur länge som hälst, lite för länge kanske men men det sånt som händer ibland.
På jobbet denna vecka har jag kört ganska mycket truck och det har gått ganska bra, har i alla fall inte gjort sönder nått men behöver nog lite mer övning men jag ska få mitt truck kort på måndag = ). Men jag måste lära mig data systemet lite mer, men det kommer väll.
Ikväll ska jag och Bella på krogen och jag hoppas det blir kul men det blir det säkert = ). Men kvällen får ni höra om nån anann dag.
//Ida


Bella och jag, älskar dig bruden´, min party brud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0