Bad Day

Hej.
Dagen började ganska ok jämfört med resten av dagen vill säja.... Jag hade ställt klockan på ca halv nio gick upp efter ett tag och började klä på mig spring kläderna, skulle nämligen ut och springa/gå runt sjön. Först märkar jag att det regnar men det har jag varit ute i förut så det gjorde inte så mycket. Sen när jag var på toa märkte jag att min röda vecka började idag, jippi jätte kul eller inte....
Kom i alla fall ut efter ett tag och så började jag gå men när jag bara hade kommit ca fem minuter från lägenheten stack det till i magen och jag fick världens smärta i den så jag bara tvär stannade och försökte över huvudtaget andas. Men efter några sekunder¨, som kändes som flera timamar, så gick det över och sen gick det bra hela vägen runt sjön och hem igen.
När jag sen satt i soffan och ått frukost efter jag hade duchat så ringde pappa och beordrade mig att komma ner till vårdcentralen och ta svininflesa sprutan. Så det var ju bara att ställa in frukosten i kylskåpet och gå ner till vårdcentralen. När jag väll hade hittat ditt så var det nästan inga folk alls i väntrummet och pappa kom precis ut från ett rum så det var bara för mig att gå in i samma rum. Dom tog sprutan i vänster armen och det gjorde inte ondare än en annan spruta men det typ spändes ner i fingrarna när dom sprutade in själva vacinet.
Sen när detta var klart fick jag sjus av pappa hem och hemma så fortsatte jag att äta min frukost och kolla på film.
Sen vid 20 i två gick jag i väg till jobbet. Ja jag gick för att jag hade lämnat min cykel på jobbet och det innsåg jag ganska fort att det var dåligt, går ju så mycket fortare att cykla än att gå så nu komemr jag cykla hela vintern även fast det blir massa snö.
Men på jobbet gick det faktiskt ganska bra, bara det att efte ett tag så fick jag as ont i armen där jag hade tagit sprutan. Jag sitter nu fortfarande på jobbet och jag har fortfarande ont i armen och har i stort sätt haft det sen klockan typ fyra helv fem = inte kul.
Sen är detta en sån dag som där man vill att folk ska ringa och svara på sms fort men gör dom det nej klart dom inte gör, jo du Anki gör det, tack för det = )
Läste dessutom Metros horoskop nyss och jag kan ju säja så här att det stämde in ganska så jätte bra. Detta var det som stod : "Du tycks tillfälligt känna dig lite hängig och den här dagen blir väll knappast någon av veckans bästa".
Men då får jag hoppas att dom andra dagarna denna vecka blir i alla fall lite bättre.
Så nu har jag bitchat av mig lite här, ni får ursäkta det men man kan inte vara strålande glad hela tiden.
//Ida


Hahahahaha jag tro jag dör, denna är as rolig och ganska sött ändå ; )
Ja oron för svininflensan ökar ju men jag är i alla fall nu vacinerad

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart jag svarar! =D Mig kan du alltid räkna med!

2009-12-03 @ 00:11:04
URL: http://ankkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0