Dogma

Hej.
Ja nu kommer då ett inlägg till idag och det kan ni läas som att jag skrev det idag = ).
I fredags så var jag och mamma hemma själva för pappa hade åkt till landet.
Vi ått middag och sen kollade vi på Idol och under det kom J också för jag hade bjudit över honom. Så vi kollade på Idol och där åkte Reza hem, det var lite synd för hon är duktig men nån måste ju åka ut och nu är det faktiskt dom absolut bästa kvar tycker jag och det spelar inte så stor roll vem som vinner men jag hejar lite extra på Calle ; )
När Idol var slut så gick mamma och la sig och jag och J kollade på Dogma och den är ju så bra. Var jätte länge sen jag såg den och J har den så bad honom ta med den och det gjorde han. Men vi orkade inte se hela i fredags för vi var båda ganska trötta så vi gick och la oss och sov. Men på morgonen så kollade vi lite till på den och nu har vi bara en liten bit kvar på den, som jag hoppas vi snart ska se klart. Vi han inte se klart den för J skulle repa och jag skulle till jobbet.
På jobbet så städade jag i stort sätt hela mitt pass, inte så kul men nödvändigt.
Efter jobbet kollade jag slutet på nya Robinsson och sen pratade jag med Bella i telefonen jätte länge om allting sen var det sovdags.
Idag på jobbet så fortsatte jag att städa och så fick jag så klart göra det vanliga = hjälpa reperatörer och sånt.
Sen när jag kom hem kollade jag på Tropic Thunder som jag hittade i J DVD jätte fodral som han hade varit snäll och lämnat här = D och Tropic Thunder hade inte sätt sen den gick på bio så det var ett tag sen. Annars har jag inte gjort så mycket idag....
//Ida


En väldigt rolig och bra film som mobbar näbbdjur i början hahahah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0