A Christmas Carol

Hej.
Uppdaterings dags = ).
I onsdags så åkte jag nästan direkt efter jobbet in till stan för jag och mamma hade bestämt att vi skulle se och handla och äta middag när hon kom med tåget vid sex. Men jag åkte in lite tidigare för att kolla runt lite själv först. Då handlade jag en rosa tröja på HM och en lite jacka på Gina.
Sen möte jag upp mamma och vi gick direkt in på Inter sport och var där tills dom stängde. Därköpte jag en sport BH, inne gympa byxor, spring jacka och byxor och en tjock tröja som jag kan ha när jag är ute och springer. Jag hittade allt jag ville ha och det är alltid kul att ha nya saker när man ska ut och träna, för mina gammla kläder är jätte gammla och tråkiga.
Efter handlandet så gick vi och ått middag på en tahi resturang och sen åkte vi hem.
Sen blev det torsdag och jag jobbade som vanligt och fick köra massa truck för truck föraren var sjuk. Det var jätte kul som vanligt och gick jätte bra.
Efter jobbet åkte jag hem och duchade och sen åkte jag hem till J och ått middag och kollade på film och hade det bara jätte trevligt och mysigt och sen fick jag sjus hem på kvällen/natten hahaha.
Sen efter lite för få timmars sömn blev det fredag och då blev det först jobb med massa truck körning igen. Men det gick inte riktigt lika bra som i torsdags för jag klämde ena fingret och lite andra små saker som gick lite halv dåligt. Men över lag gick det bra.
Efter jobbet åkte jag direkt till Systemet för att fylla på mitt sprit föråd. Sen blev det duch och mat och sen iväg till Nockeby för att föra med Anki och hennes kompisar. Vi skulle nämligen fira Anki som fylde år i torsdags och hennes kompis. Så vi förade först i Nockeby och sen åkte vi in till stan och till Metro. Japp det är där jag brukar vara när det är 90's men på fredag är det en vanlig klubb med typ radio musik.
Inne på Metro blev det ganska mycket dricka och massa dans. Det var faktiskt jätte kul även fast jag inte riktigt trodde det efter som jag inte skulle känna så många och sen diggar jag inte riktigt sånna ställen med inne musik och människorna som hänger på såna ställen. Förutfattade menigar och bestämde åsikter Japp men men så är vi människor ibland. Men som sagt jag hade det kul i alla fall.
På lördagen låg jag mest i soffan och halv sov och mådde lite dåligt. Men det var ganska skönt och sen kom J förbi när han hade repat klart och umgicks lite med mig så då mådde jag bättre och sen bestämde vi att vi skulle gå på bio med Bella och Niklas.
Efter nån timme åkte J hem för att städa och jag ått lite och försökte boka bio billjetter men det gick inte. Så vi åkte in utan billjetter men fick i alla fall tag på fyra billjetter till A Christmas Carol i 3D på Sergel. Den var jätte bra och det var as ballt att se den i 3D. Man var lixom mer i filmen och vi satt ändå på kanten ganska nära. Hade nog varit ännu ballare om man satt i mitten längre bak. Så måste se en 3D film till = )
Efter filmen så satt vi och pratade och sen åkte jag och J hem till mig och lågg och pratade halva natten och sen sov vi.
Idag så att vi frukost och sen skulle J iväg på släktmiddagar och jag städade och gjorde inte så mycket mer.
Så nu har ni fått en ganska lång uppdatering. Jag hoppas ni orkar läsa lite av den i alla fall ; ).
//Ida


En väldigt bra film.
Rekomenderar den men inte för små barn, för i vissa stunder var den fett
äcklig och halv läskig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0