Leende Guldbruna Ögon

Hej.
Lilla Ida är här nu och tänkte skriva lite om dom senaste dagarna.
I fredags så var jag först ut och sprang/gick på morgonen. Det gick bra men gick ganska segt, anntagligen för att jag hade varit ute dagen innan. Men jag är nöjd.
Sen när jag kom hem hade precis Linn och Henrik dragit iväg för att göra lite äranden. Jag stretchade och sen satte jag på datorn för jag skulle försöka få biljetter till KIZZ på stadion i sommar. Dom skulle släppas klockan tio och ´jag loggade in vid kvart i och sen gjorde jag små saker och samtidigt så kollade jag klockan och datorn. När sen klockan äntligen blev tio så kom jag in och plaserades i nån kö men den gick jätte fort och helt plötsligt så hade jag lyckats beställa fyra stycken stå biljetter = D. Ja jag är överlycklig och längtar nu änumer till sommaren. Och ja ni kaan ju höra av er om ni vill ha en, dom kostar typ 500 kr.
Efter jag hade lyckat få biljetter så duchade jag och ått frukost och sen gjorde jag inte så mycket på dagne kollade bara nån film. Sen på eftermiddagen kom mamma hem och vi drog in till stan för att först äta och sen gå på Globen Horse Show. Det var jätte kul som det alltid är. Och det var Holland som var värd land så dom vissade massa finna friser hästar. Ja jag vill ha en sån dom är ju så finna.
När showen var slut åkte mamma hem och jag åkte hem till J för att mysa och sova där.
Sen på lkördagen så åkte jag hem och fixade iordning mig och sen kom det hem massa släktingar till oss, för vi skulle ha lite jul firande för vi är ju inte hemma på julafton och Linn var hemma från Göteborg.
Men jag hann inte vara med så länge för vi skulle ha middag med jobbet på Patricia. Så jag sa i stort sett bara hej till alla och sen åkte jag till stan.
Vi fick fajitas mat och sen blev Patricia vanlig klubb så då blev det dans och massa dricka för dom som ville vara kvar. Och jag hade faktiskt jätte kul. Jag var yngst och fick nästan inte äns vara där med tanke på att det är 23 års gräns där men jag hade ju kommit in och jag var väldigt lungn jämfört med några av mina jobb kompisar, men jag hade det jätte kul.
Sen vid ett så åkte jag vidare till Medborgarplatsen för att möta upp J och hans kompisar och vi drog till Debeser medis och dansade tills dom stängde. Det var jätte kul och det var kul att vara med jämnårig istället för mina jobb kompisar som ligger på typ 35+ ; )
Efter vi hade kommit ut från Debaser blev det mat, som var as god, och sen tog jag och J en taxi och åkte hem till mig och gick och la oss och sov direkt.
När vi vaknade imorse så var vi båda två lite havl bakis, fast jag tror att J mådde lite sämre än mig. Annars tog vi det bara lungt idag, kollade på film och halv sov och sen åkte J på släkt middag och jag kollade runt på internet. 
Och nu kollar jag på "Vem kan slå Fillip och Fredrik". 
//Ida


Detta är en Frieser häst, så jävla fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0