Mupparna

Hej.
Idag har jag varit ledig, så jävla skönt! Vaknade vid kvart i tio och gick faktiskt upp då och gick ut och sprang/gick runt sjön. Gick as bra men det var lite kallt.
När jag kom hem sen så stretchade jag och damsög mitt rum, duchade och sen blev det äntligen frukost och då var klockan typ massor... Blev gröt och två mackor med ost och gurka på. Kollade typ på film och TV resten av dagen sen. Väldigt skönt. Men är fortfarande ganska trött så resten av veckan blir nog ganska jobbig. Visst det är jätte skönt att vara ledig men det märks inte när man bara är ledig en dag. Men jag är ledig i helgen i alla fall och på måndag så blir ledig i tre dagar, ska bli jätte skönt.
Idag hade googel en ny logga med mupparna och nu var nästan alla med och den ser ut så här:

Så sötta.
Hoppas ni har haft en bra dag.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0