Skönheten och Odjuret

Hejsan.
Nu är jag här igen och tänkt skriva lite vad som har hänt idag.
Idag, måndag, var jag ledig från jobbet = jätte skönt. Men stälde ändå klockan på lite före nio för jag tänkt ut och motionera lite. Och jag gick upp och började sätt på mig kläder och såg att det var lite regnigt ute men såg inte ut att regna jätte mycket så tänkte inte så mycket på det. Tänkte mer på att det var 7 grader ute så jag visste inte riktigt hur mycket kläder jag skulle ha på mig.
Vi kvart över nio gick jag i alla fall ut ur lägenheten och nån minut senare gick jag ut och såg att det spö regnade... Men jag hade ju bestämt att jag skulle ut så jag gick ut och blev typ dyng sur på några få minuter. Men jag kämpade på och gick mitt varv runt sjön och dessutom utan musik för den hade dött... Behöver jag skriva att jag var stört blött när jag kom hem. Men min nya jacka klarade i alla fall regnet så det var bara om benen jag blev blöt och lite om fötterna. Men men bara på ett igen, ska ut imorgon också för sen lär det inte bli så mycket mer denna vecka, kanske söndag.
När jag kom hem så stretchade jag lite och gjorde några sit ups och nån armhävningarn. Sen duchade jag och sen blev det frukost.
Sen skulle jag kolla på film alltså riktigt film = VHS inte DVD. Ja jag har en videio spelare kvar och ganska så jätte många VHS kvar.
Såg att det var en film i och tryckte ut den och då hände det värsta tänkbara = min video ått upp filmen så jg fick dra ut den och filmen gick sönder och det var dessutom "Skönheten och Odjuret" som är världens bästa Disney film så ja jag blev ledsen = (. När jag hade fått ut den så tänkte jag kolla på "Moulin Rouge". Var liv rädd att den också skulle gå sönder men det gjorde den inte istället så funkade inte videon så nu kan jag inte kolla på mina VHS. Jätte jobbigt och nu måste jag verkligen byta så jag har alla VHS på DVD istället.
Så kollade på "Mamma Mia" på DVD i stället.
Efter filmen åkte jag in till stan för att möta upp Bella. Vi handlade lite först och sen satt vi på ett Cafe och ått och pratade typ hela kvällen och jag var hemma vid typ 20 över nio.
I stan köpte jag faktiskt tre filmer och dom var "Americkan History X", "Moulin Rouge" och "Titanic". Så nu är jag på väg i mitt utrotande av VHS och in i den nya moderna tekniken med DVD hahahaha.
//Ida


R.I.P världens bästa Disney film. Hittade dessutom inte denna i stan, så är det nån
som vill vara snäll köp denna film till mig ; )


Kommentarer
Postat av: Anonym

klassiker30:_sk%25C3%25B6nhetenochodjuret-955523" rel="nofollow">http://cdon.se/film/disneyklassiker30:_sk%C3%B6nhetenochodjuret-955523 där har du den filmen

2009-11-21 @ 15:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0