This Is It, del 2

Hej.
Sorry har tänkt skriva jätte länge nu men har lixom inte blivit av. Så här kommer en uppdatering.
I onsdags så gick jag ju på konsert och såg White Lies med Bella och Carro. vi mötes först i stan och ått i Kungshallen. Vi satt där ganska länge och pratade och hade det jätte trevligt och sen börjhade vi gå mot Berns där konserten skulle vara. Men det tog tyvärr ganska lång tid innan vi kom in för Bella skulle få sin biljett av Lisa och hon var lite sen men dom kom in i alla fall.
Konmserten var as bra och nu måste jag ha White Lies skiva. Och jag hade aldrig varit på Berns förut så det var kul att vara där men det var inte världens bästa ställe att ha konsert på för det var så högt i tak så ljudet blev inte  så bra som det kunde ha varit.
På lördagen efter jobbet så gick jag, Bella, Niklas och Jonas på bio och såg This is it. Japp blev andra gången jag såg den och den var fortfarande jätte bra. Men innan bion så var vi och ått i Kungshallen. Japp Kungshallen är ett väldigt bra ställe att äta på när man är i stan. Så där satt vi ganska länge och sen gick vi på bio.
Efter bion så drog vi till Biljard palatset och drack lite cider/öl och Jonas och Niklas spelade lite biljard medans jag och Bella var cherliders = ).  Det var jätte trevligt men efter ett tag blev det hemgång för klockan började bli mycket och jag skulle ju jobba på söndagen också.
Sen idag var det ju jobb som vanligt. Var as trött  men det gick och jag hade en del att göra också så då höll man ju igång så man inte satt och sov. Och imorgon är jag ledig jey, behöver värkligen sova ut ordentligt och bara hade lungt och skönt. Sov faktiskt lite när jag kom hem men pappa ringde och väckte mig efter en stund....
Ja just det ja, var ju på hälsotest på jobbet i onsdags och fick reda på hur min kondition och så var och jag fixk ju en liten spark i arslet och i fredags och lördags var jag faktiskt ute och sprang/gick runt sjön och det gick väldigt bra och jag hoppas det kommer hålla i sig. Det är ju faktiskt ganska skönt att röra på sig lite och jag försöker få med mig folk att gå på gym och såna saker också = ).
Men nu har ni fått en uppdatering i alla fall och jag ska nu sova.
//Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0