This Is It

Hej.
Var inte alls länge sen jag skrev nu men händer ju en hel del saker nu så måste ju skriva av mig lite.
Igår, tisdag, så var det väldigt lungt på jobbet men sen efter jobbet så skulle jag, mamma och pappa in till stan för att äta och gå på bio. Så jag och mamma skulle ta fyra tåget och skulle cykla från jobbet kvart i men blev lite senare för att mamma hade en del att göra och jag behövde hela tre stora plåster. Förs till undersidan av handen för att det inte skulle bli infekterat efter in cykel olycka och sen två stycken till ovansidan av samma hand för när jag skulle byta om så skar jag upp handen på handtaget till mitt skåp så ser nu ut som att jag har skärt upp hela handen med en kniv eller nått. 
Men vi kom in till stan i alla fall och då gick vi först till vacenations centralen för att ta lite sprutor och sånt inför väst indien resan. Ditt kom också pappa. Jag fick en spruta och mamma och pappa fick två var. Sen gick vi och tog ut bio biljjeterna och sen gick vi och ått. Vi ått grekiskt på kungshallen och det var jätte gott.
Sen gick vi ner till bion och såg This is it och den var så jävla bra. Det är ju en musik dokumentär om Michael Jacksons sista repititioner innan hans 50 konserter i London och den turnen skulle just heta This is it men han dog ju innan = (. Men nån av dom konserterna hade varit nått att se alltså för det var massa special efekter och han kan ju fortfarade dansa och sjunga. Den var jätte bra i alla fall och jag tycker inte man behöver vara ett jätte fan för att tycka den är bra man skulle bara kunna vem det är och kanske nån lått och det kan ju dom flesta. Och jag rös i hela kroppen vid flera tillfaällen och grät på slutet, kunde ha gråtit änumer men höll det inne.
Efter bion åkte vi hem och jag duchade och sen sov jag.
Idag på jobbet så har det varit väldigt lungt men ändå lite saker att göra. OCh den vid ett hade jag hälsotest, det är nått mitt jobb fixar. Jag gick och pratade med en person som kunnde massor om mat och träning och så fick jag göra några övningar och sen pratade vi om vad jag kunde förbättra och sånt. Var faktiskt bra och man blev taggad också. Så hoppas jag kommer igång med lite träning nu även fast det är typ snöstorm och jätte kallt ute.
Nu ikväll ska jag in till stan och äta med i alla fall Carro och sen ska vi Bella och Lisa på konsert och se White Lies. Har inte hört jätte mycket av dom men jag hoppas det blir kul och konsert är ju alltid roligt att gå på. Men ni får höra mer om den en annan dag.
//Ida


En mycket bra film. R.I.P MJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0