To Lose My Life

Hej.
Nu tänkte jag skriva lite igen om dom senaste dagarna i mitt liv. Hoppas ni är intresserade ; )
I måndags så jobbade jag och var ganska seg på jobbet men det fanns ändå en del att göra så dan gick ändå ganska fort.
Sen på kvällen åkte mamma och red och J kom och ått middag med mig. Så vi lagade mat och ått den, kollade klart på Dogma och lite TV och sen låg vi på min säng och pratade massor tills J skulle åka hem vid tio.
När vi låg där på sängen så tog han ut en snus, ja han snusar, och så la han  dosan brevid sig för att stoppa in en ny lite senare och då tog jag dosan och kastade iväg den bara för att kolla hur länge han skulle klara sig innan hann måste ha en ny. För har han dosan i fickan så stoppar han ju in en ny nästan direkt och ja han snusar ganska mycket så ville exprementera lite hahaha.
Han klarade sig utan snus i ca 25 minuter....ja kanske inte jätte bra men en bra början ; )
I tisdags så jobbade jag som vanligt och var ganska jätte trött hela dagen och dessutom var det väldigt lungt på jobbet så dagen gick ganska långsamt...
Men när jag kom hem så kände jag att jag fick ny energi så jag gick faktiskt ut och sprang runt sjön och det gickk så jävla bra = D Jag sprang jätte mycket och hela vägen upp för en backe.
Sen resten av en kvällen så gjorde jag inte så mycket kollade TV bara.
I onsdags så gjorde jag inte mycket på morgonen men sen vid tolv åkte jag in till stan för att äta lunch med Bella och Carro. Det var jätte trevligt, vi pratde massor och sen efter lunchen så åkte vi till Record Hunter och köpte skivor och filmer sen åkte Carro hem för att plugga och jag och Bella åkte tillbaka till stan för att handla lite till. Jag handlade en julklapp till min syster, ett par skor, en plånbok och lte annat.
Sen åkte jag hem  och kollade på TV och sen gick jag och la mig.
I morse så sov jag ut ordentligt och sen gick jag ut och sprang/gick runt sjön. Gick väldigt bra idag också men gick nog lite mer än i tisdags, men är så klart nöjd = )
När jag kom hem så ringde jag några samtal, städade, duchade, ått frukost och kollade på film.
Klockan tre på eftermiddgen var jag på jobbet för att vi skulle ha möte om hur det fungerar på lagret med sammarbete och hur folk trivs. Kanske inte var världens roligaste möte men ändå viktigt.
När jag kom hem från det så hade syrran och hennes kille Henrik kommit från Göteborg så vi ått middag allihoppa och prataade och hade det jätte trevligt.
Ja det är nog det som hänt den senaste tiden. Jag återkommer så klart snart igen.
//Ida


White Lies skiva som jag har lyssnat på typ hela dagen. Den är as bra.
Gick jätte fort och bra att städa med den på i backgrunden ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0