Total Eclipse of the Heart

Hej.
Vad ska jag skriva idag då? Jo detta:
I Idol åkte Erika ut, vilket jag tycktee var väldigt bra. Tyckte inte riktigit om henne, varken hennes klädsmak eller röst.
På lördagen sov jag länge och sen låg jag i stort sätt bara i soffan och kollade på TV = en väldigt lungn dag. Sen på kvällen skulle mamma och pappa iväg och äta middag och jag hade tänkt att bara ligga i soffan och kolla film eftersom jag trodde min kompis jag skulle kolla film med på fredagen var sjuk denna dag också. Så hade tänkt ha en lungn och ensam halloween. Men när mamma och pappa skulle åka vid fem så sms jag min kompis och kollade om han fortfarande var sjuk och det var han inte = ). Så ått en snabb middag och sen åkte jag ditt. Vi kollade på tre filmer och dom var Final Destination 3, Team America och Harry Potter och halv blodsprinsen. Sen låg vi typ hela natten och pratade massor och hade det jätte treligt. Sen sov vi och sen på morgonen låg vi kvar i sängen och pratade änumer om allting och sen till slut när vi båda höll på att hungra ihjäl så gick vi upp och ått frukost och halv kollade på TV fast det fanns inte så mycket att se... Sen på kvällen åkte jag hem och duchade och sen kollade jag lite på film och sen sov jag för var ganska trött även fast jag typ hade sovit hela dagen.
Sen idag har jag jobbat och det gick bra även fast vi inte var så många på jobbet, det var nämligen en som hade tagit semester. Men som sagt det gick bra i alla fall för reperatörerna frågade ganska enkla fråger och dom flesta visste vad dom skulle ha och så.
Sen efter jobber skulle jag åka till tandläkaren men på vägen till p-tåget rasade jag med cykeln och slog i händerna, ena knät och stukade foten. Och det började blöda på knät och ena handen, men frågade i spären om två plåster och det fick jag. Sen åkte jag vidare till tandläkaren och där gick det bra som vanligt. Dom tog bara bort lite tandsten och såg att alla mina visdomständer var framme och fick plats vilket var väldigt bra.
Sen i kvällar har jag bara ätit middag och kollat lite TV och nu tänkte jag gå och lägga mig för är ganska så trött.
//Ida


En väldigt bra film. Ni som har sett den vet vad  jag pratar
om, ni som inte har sett den: se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0