Twilight + New Moon

Hej.
Läs det här som om jag hade skrivit det på fredagen den 20 november, för det har hänt så mycket så delar upp det lite.

På tisdagen så jobbade jag eftermiddag och sen på kvällen skulle jag in till stan och se när J och hans band skulle spela på Harry B James. Dom skulle börja typ tio så jag hade med mig lite saker till jobbet så jag kunde dra direkt om det behövdes. Men sms lite med Bella under kvällen och bestämde då att jag skulle ta halv tio tåget och det var Lasse som jobbade natt så jag han hem och byta om och sminka mig innan jag åkte in till stan.
Jag kom in lite före dom andra så jag gick till Harry och väntade där. Det känns lite konstigt att sitta själv i en bar men behövde inte göra det så länge som tur var = ).
J och hans band var faktiskt väldigt bra. Jag visste inte äns vad dom körde för stil eller nånting typ, dom körde hådrock och J spelar bas i det bandet. Dom spelade ungefär en havtimme och efter det satt vi och drack lite cider/öl och lyssnade på dom andra banden som spelade. Vid halv ett drog vi därifrån för då var det typ slut och folk började bli trötta. Så jag och J tog sista tåget hem till mig för att sova.
Sen på osdags morgonen så åkte jag hem till farmor och farfar och J åkte hem för han hade tagit ledigt.
Jag åkte hem till farmor och farfar för farfar fyllde 90år och det skulle bli kalas typ hela dagen och jag hade eftermiddag så åkte ditt några timmar på förmiddagen och ått och träffade folk.
På torsdagen den 19 november så jobbade jag först på dagen och var ganska trött hela dagen så efter jag hade slutat så åkte jag hem och sov för sen på kvällen skulle jag och Anki se Twilight och New Moon = ).
Så sov lite och sen ått pappa och jag middag och sen när klockan blev ungefär halv nio kom Anki och hämtade upp mig och så åkte vi iväg till Kista.
Den första filmen, nämligen Twilight började klockan hav tio och innan det så handlade vi lite godis och tog ut pengar och lite sånt.
Filmen var så klart jätte bra, hade bara sett den en gång hemma hos Anki innan så var kul att se den på bio.
När den var slut så blev det en paus och då gick jag på toa precis som alla andra skulle göra.... Men jag han både gå på toa och handla lite popcorn.
Den andra filmen, New Moon var jätte spännande och jätte bra och den hade massa känslor i sig. Men jag och Anki kom fram till att man kanske inte riktigt tycker den är lika bra om man inte har läst boken. Jag vet inte riktigt varför men man får ju reda på så mycket mer i boken och det är ju svårt att få med på film. Men det beror nog på från person till person också.
Jag kom hem halv tre ungefär och fick då typ tre timmar sömn i natt så är ganska seg. Men sov ungefär en och en halv timme när jag kom hem....
Ikäll ska jag nog bara kolla TV och sen sova.
//Ida


En väldigit bra film =D


Ja detta är Taylor Lautner som spelar Jacob Black och ja han har typ gått
upp 15 kg i muskler innan den nya filmen och ja det fick man se hela filmen =
i ca två timmar = D ja jag typ dreglade hela filmen tihi =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0